اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

جشنواره هنرهای تجسمی استان مرکزی به کار خود پایان داد

جشنواره هنرهای تجسمی با رویکرد خلاق حوزه هنری استان مرکزی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

جشنواره هنرهای تجسمی استان مرکزی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جشنواره هنرهای تجسمی استان مرکزی ظهر امروز و در مراسمی با حضور سرپرست حوزه هنری استان مرکزی و جمعی از هنرمندان با معرفی نفرات برتر به کار خود در اراک پایان داد.

براساس این گزارش؛ در این جشنواره که با رویکرد تجربه‌های خلاق توسط حوزه هنری برگزار شد، نفرات برتر در بخش‌های کاریکاتور، نقاشی، پوستر و تصویر سازی به شرح زیر اعلام شدند.

در بخش کاریکاتور مهدی عزیزی با پنج اثر راه‌یافته به این جشنواره مقام اول را از آن خود کرد، سهیل محمدی با ارائه دو اثر دوم و معصومه صفایی نیز با ارائه دو اثر عنوان سومی را از آن خود کرد.

در بخش نقاشی ابوالفضل محمودی با 3 اثر اول شد، سمیرا رفیعی با یک اثر به عنوان دومی دست یافت و مهدی محمدی با 3 اثر مقام سومی را از آن خود کرد.

در بخش تصویر سازی زهرا مقصودی با مجموعه 5 پلان عنوان اولی را از آن خود کرد، نرگس طاعتی با مجموعه 3 و 2 پلان دوم شد و فایزه صدیف با مجموعه 2 پلان به مقام سومی دست یافت.

در بخش پوستر احسان مرادی با 3 اثر و بهنام تارخ و فائزه براتی هر کدام با یک اثر، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/87010/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول