اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب مصر قدرتمند: دولت موقت تمامیت‌خواه و فاشیست است

حزب مصر قدرتمند به ریاست «عبدالمنعم ابوالفتوح» حکومت و دولت موقت مصر را به تمامیت‌خواهی و فاشیسم و ناتوانی متهم کرد که فاقد چشم‌اندازی برای ارائه به ملت است.

حزب مصر قدرتمند: دولت موقت تمامیت‌خواه و فاشیست است

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «الشرق»، حزب «مصر قدرتمند» به ریاست «عبدالمنعم ابو الفتوح» حکومت و دولت موقت این کشور را به فاشیسم و تمامیت خواهی متهم کرد و گفت که ادامه ارائه راهکار‌های امنیتی از سوی دولت نشان می‌دهد که ما در برابر حکومتی فاشیست، قرار گرفته‌ایم که چشم اندازی برای آینده سیاسی کشور ندارد تا به ملت ارائه دهد بنابراین با توسل به بهانه‌ی نگرانی‌های امنیتی و نظامی این ناتوانی و ضعف خود را پنهان می‌کند.

وی افزود: ما در حزب مصر قدرتمند، به شدت تمدید حالت فوق العاده را در کشور محکوم می‌کنیم که برقراری آن تاکنون در ایجاد امنیت مورد نظر که منجر به بازگشت اجرای قانون شود، موفق نبوده است.

رئیس حزب مصر قدرتمند و نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری مصر تأکید کرد که تمدید حالت فوق العاده و صدور حکم‌های بی‌گناهی متهمان به قتل انقلابی‌های انقلاب 25 ژانویه و ارجاع پرونده شهروندان مصری به دادگاه‌های نظامی نشان دهنده بازگشت حکومت امنیتی و نظامی در کشور است.

حزب مصر قدرتمند در سال 2012 به ریاست ابوالفتوح تأسیس شد که یکی از احزاب چپ معتدل به شمار‌ می‌آید و عناصری با گرایش‌های اسلامی و لیبرال را در خود جای داده است.

پیشتر «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر حالت فوق العاده را با توجه به شرایط امنیتی کشور تا دو ماه دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام/ر

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول