اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

بیش از 3800 آموزشگاه در استان کرمانشاه وجود دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد مدارس سراسر استان کرمانشاه را سه هزار و 872 آموزشگاه عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های برنامه‌ای قرآنی در سطح استان برای 48 واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.

بیش از 3800 آموزشگاه در استان کرمانشاه وجود دارد

جلال امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: دانش‌آموزان از پنجم مرداد ماه سال‌جاری ثبت‌نام خود را شروع کرده‌اند و ثبت‌نام در تمام مدارس انجام می‌شود.

امینی از افزایش 15 درصدی شهریه برای همه مدارس غیرانتفاعی خبر داد و افزود: 5 درصد افزایش شهریه در مدارسی که هوشمندسازی شده‌اند و مورد تایید اداره فن‌آوری و هوشمندسازی است و 5 درصد افزایش دیگر به کیفیت‌بخشی شامل مدارسی که عملکرد آنان مورد تایید است، وجود داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تعداد مدارس سراسر استان کرمانشاه را سه هزار و 872 آموزشگاه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: 873 مدرسه در سراسر استان کرمانشاه هوشمندسازی شده و تعداد 6 مدرسه تیزهوشان در استان کرمانشاه وجود دارد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش به برکت خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در دورترین و محروم‌ترین مناطق استان کرمانشاه کلاس درس دایر کرده است.

امینی عنوان کرد: تجهیزات آزمایشگاهی در یک‌صد و 34 کلاس دوره ابتدایی، 32 کلاس دوره راهنمایی و یک‌صد و 63 کلاس دوره متوسطه وجود دارد.

وی ادامه داد: این تجهیزات علاوه بر میز، نیمکت، صندلی کلاسی و لوازم اداری، شامل وسایل و لوازم، انواع کیت‌های استاندارد آزمایشگاهی و کارگاهی مورد نیاز در هر مقطع تحصیلی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برنامه‌های قرآنی در قالب فعالیت‌های برنامه‌ای و فوق برنامه‌ای دنبال می‌شود، تصریح کرد: فعالیت‌های برنامه‌ای در سطح استان کرمانشاه برای 48 واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول