اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم پلدختر در مجلس:

دوندگی و تلاش اصلی استاندار جدید باید رفع محرومیت با اولویت کارهای عمرانی باشد

نماینده سابق مردم پلدختر در مجلس گفت: دوندگی و تلاش اصلی استاندار جدید باید رفع محرومیت با اولویت کارهای عمرانی باشد.

دوندگی و تلاش اصلی استاندار جدید باید رفع محرومیت با اولویت کارهای عمرانی باشد

حجت‌الاسلام سید محمد مهدی شاهرخی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در خرم‎آباد با بیان اینکه بعد از گذشت سی سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، طبیعتاً داشتن تجربه و توان لازم و قبل از این‎ها تعهد لازم برای مدیریت عالی استان از ویژگی‎هایی است که باید مقام عالی اجرایی استان داشته باشد، اظهار داشت: طبیعتاً نظرات افراد، متفاوت است، اما من از آن‎هایی نیستم که بحث بومی‎گرایی را مطلق و بدون حد و مرز مطرح کنم، اما طبیعی است، آنهایی که اهل خانه هستند، بهتر می‎دانند که در این خانه چه می‎گذرد.

نماینده سابق مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه البته به این معنا هم نیست که عزیزانی که از دیگر نقاط کشور اسلامی ما برای خدمت به این خطه می‎آیند، قدرشان ناشناخته باشد و ما بخواهیم خدای نکرده خدمات آن‎ها را نادیده بگیریم، ادامه داد: طبیعی است که اگر شرایط مذکور را فردی داشته باشد که نقاط قوت، توانمندی‎ها و نیروهای این استان را بشناسد و با محرومیت‎ها و نقاط محروم آن آشنایی داشته باشد، از اولویت برخوردار است.

وی افزود: به نظر من رویکرد اصلی و به قول ما طلبه‎ها آن صبغه اصلی یعنی در واقع آن نقطه شاخص، برجسته و پیشانی مطلب که خیلی برجستگی دارد، رویکرد عمرانی و رفع محرومیت است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در استان لرستان با وجود داشتن نقاط قوت فراوان، مشکلات بزرگی وجود دارد که مردم ما با آنها دست و پنجه نرم می‎کنند، به عنوان مثال چندین سال است که رکورددار بالاترین نرخ بیکاری در کشور هستیم.

نماینده سابق مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: با این تفاسیر طبیعتا این انتظار هست فردی که قرار است، سکان مدیریت عالی استان را بر عهده بگیرد، قبل از هر چیز باید توان اجرا و جذب این مقوله را داشته باشد که دوندگی اصلی و تلاش اصلی‎اش رفع محرومیت با اولویت کارهای عمرانی باشد. 

پایان پیام/85003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول