اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندوی استان تهران:

پایگاه‏های قهرمانی فرصتی یکسان برای تکواندوکاران استان تهران مهیا می‏کند

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندوی استان تهران گفت: برپایی پایگاه‏های قهرمانی و شناسایی مربیان مستعد در سراسر استان فرصتی مناسب و یکسان برای تمامی هوگوپوشان استان تهران مهیا می‏کند.

پایگاه‏های قهرمانی فرصتی یکسان برای تکواندوکاران استان تهران مهیا می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، سیدعلی مویدی اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری با موافقت جمشید سهرابی رئیس هیئت تکواندوی استان تهران، پایگاه استعدادیابی فعالیت خود را با جدیت در امر قهرمان‏پروری و شناسایی باشگاه‏های فعال آغاز کرده است.

وی افزود: به همین منظور، در قدم نخست از نفراتی که دارای تحصیلات آکادمیک و متخصص در امر ورزش هستند، دعوت به همکاری کردیم و با توجه به نیاز استان تهران با برگزاری جلسات متعدد برنامه‏ریزی مناسبی انجام دادیم.

مویدی در خصوص برنامه‏های کمیته استعدادیابی اضافه کرد: به منظور پشتوانه‏سازی مناسب، شناسایی، ایجاد و معرفی پایگاه‏های استعدادیابی به منظور رشد و توسعه علمی و عملی رشته تکواندو در استان تهران، در گام نخست اقدام به فراخوان کردیم و از همه باشگاه‏های فعال که در امر استعدادیابی توانایی و ظرفیت دارند، دعوت به همکاری شد تا بتوانیم پس از بررسی نکات مورد نظرمان پایگاه‏های قهرمانی را در سراسر استان تهران احداث کنیم. 

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندوی استان تهران ادامه داد: همه مجموعه‏های ورزشی مناطق مختلف تهران در صورت آمادگی برای قرار گرفتن در فهرست پایگاه‏های مورد تأیید هیئت، نسبت به تکمیل فرم پیوست و ارسال آن به شماره نمابر هیئت تا اوایل هفته مهرماه سال‌جاری اقدام کنند.

مویدی در خصوص موارد بررسی شده گفت: نکات مورد بررسی، آیتم‏هایی همچون استانداردهای مکانی مثل تقسیم‏بندی جغرافیایی شهر تهران، فعالیت مربیان در امر قهرمان‏پروری و موفقیت‏های کسب شده توسط تکواندوکاران است که کارشناسان ما با بررسی و حضور در باشگاه‏ها، بر اساس فعالیتشان امتیازدهی می‌کنند و سپس در گام دوم توسط کمیته تخصصی اعلام رأی (قبول و یا رد درخواست) خواهند شد.

وی افزود: بر اساس برنامه‏ریزی و هماهنگی صورت گرفته، به منظور رسیدگی بیشتر، قرار دادن امکانات مناسب و خروجی مطلوب، تعداد پایگاه‏های قهرمان‏پروری محدود خواهد بود.

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت تکواندوی استان تهران در خصوص هدف از برگزاری این فراخوان اظهار کرد: احداث پایگاه‏های قهرمان‏پروری برای نخستین بار در حال انجام شدن است و با توجه به نیاز استان تهران و رشد و ارتقای تکواندوکاران استان تهران این نیاز احساس شد تا با احداث پایگاه‏های قهرمان‏پروری فرصتی یکسان در اختیار مربیان و تکواندوکاران تهرانی قرار دهیم.

وی گفت: تکواندوکاران تهران همواره زبانزد تمامی تیم‏های استان کشور هستند و همواره در رأس همه هوگوپوشان قرار دارند؛ به همین دلیل باید این افتخار و موفقیت را حفظ کنیم و همچنان قطب تکواندوی ایران باشیم و تمام تلاش خود را برای این امر به کار ببندیم.

مویدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم همکاری خوبی میان باشگاه‏های استان تهران و پایگاه استعدادیابی وجود داشته باشد و بتوانیم این کار را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول