اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی هیئت اسکواش همدان خبر داد

معرفی بهترین بانوان اسکواش‌باز همدان

سخنگوی هیئت اسکواش استان همدان از معرفی برترین بانوان اسکواش‌باز این استان خبر داد.

معرفی بهترین بانوان اسکواش‌باز همدان

جواد همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: به مناسبت هفته کرامت یک دوره مسابقات اسکواش ویژه بانوان به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها 14 بانوی اسکواش‌باز از سراسر استان حضور داشتند که در یک روز برگزاری این رقابت‌ها در سالن چندمنظوره بانوان همدان برترین‌های این رشته معرفی شدند.

سخنگوی هیئت اسکواش همدان اضافه کرد: این مسابقات که به صورت دوره‌ای انجام شد در نهایت چهار اسکواش‌باز برتر به مرحله صعود کردند.

به گفته وی  در خاتمه این مسابقات الهام کریمی‌نیا موفق شد در فینال مریم رجبی را از پیش رو بردارد و همچنین لیلا شیشه‌گران با برتری برابر حریف خود به عنوان سومی بسنده کرد.

همدانی در ادامه با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه بین آقایان این رشته در ایام ولادت امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: بر اساس تقویم ورزشی هیئت اسکواش استان در مناسبت‌های مختلف مسابقاتی برگزار خواهد شد که در دو بخش آقایان و بانوان طراحی شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر رشته اسکواش فعالیت آنچنانی نداشته و به تازگی فاطمه‌السادات شبیری به عنوان سرپرست در هیئت مشغول به کار شده است در آینده خبرهای خوبی از این رشته در سطح استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/89020/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول