اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران:

پشتوانه‏سازی تیم تکواندوی خردسالان تهران ضعیف است

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران گفت: هوگوپوشان پسر استان تهران در مسابقات قهرمانی کشور توانستند بار دیگر شایستگی‏های خود را به رخ همگان بکشند؛ اما پشتوانه‏سازی تیم تکواندوی خردسالان تهران ضعیف است.

پشتوانه‏سازی تیم تکواندوی خردسالان تهران ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، جمشید سهرابی امروز با ابراز خشنودی و تبریک برای کسب عنوان قهرمانی تیم استان تهران در بیست و دومین دوره رقابت‏های قهرمانی کشور نونهالان بیان داشت: مسابقات قهرمانی کشور در دو بخش دختران و پسران، در دو رده سنی خردسالان و نونهالان از سراسر کشور به مدت چهار روز بر روی هشت شیابچانگ سالن شش هزار نفری نقش جهان برگزار شد.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه با همت تکواندوکاران استان تهران، مربیان مجرب و فنی تیم‏های استان تهران نونهالان تهرانی توانستند با دو پله صعود نسبت به سال گذشته و با کسب سه نشان طلا، دو نقره و دو برنز و 70 امتیاز با اقتدار بر روی سکوی اول بایستند.

رئیس هیئت تکواندوی استان تهران گفت: کسب سکوی نخست کشور از میان مدعیان قهرمانی در اصفهان کار سنگین و دشواری بود و بسیار خوشحالیم که نونهالان استان تهران که در واقع خردسالان گذشته و مردان قهرمان آینده هستند، توانستند بار دیگر با درایت و تلاششان در سکوی اول بایستند و برای استان تهران افتخارآفرینی کنند.

وی در خصوص عملکرد خردسالان در ادامه افزود: متأسفانه خردسالان آن‏گونه که انتظار داشتیم، بر روی شیابچانگ مسابقات حاضر نشدند و نتوانستیم مدافع عنوان قهرمانی خود در سال گذشته باشیم.

سهرابی گفت: معتقدیم پشتوانه‏سازی تیم خردسالان تهران ضعیف بوده و باید برای ارتقا و رشد آن در سال آینده برنامه‏ریزی مناسب و دقیقی داشته باشیم تا با پشتوانه‏ای قوی پا به گردونه رقابت‏ها بگذاریم.

وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم خردسالان و نونهالان دختر استان تهران نیز با توجه به اقدامات صورت گرفته و تمرینات مناسبی که در طول مدت حضورشان در اردوها داشتند، با آمادگی کامل و بدون استرس به میدان رقابت‏ها بروند و با کسب بهترین و خوش‏رنگ‏ترین مدال‏ها بر روی برترین سکوها بایستند.

سهرابی گفت: خردسالان و نونهالان در واقع قهرمانان المپیک فردا هستند و باید با سرمایه‏گذاری مناسب و درست، راه را برای آنان هموار سازیم تا بتوانیم شاهد درخشش آنها بر روی شیابچانگ مسابقات قهرمانی جهان و المپیک باشیم.

گفتنی است؛ نونهال استان تهران با کسب سه طلا از سوی حمیدرضا صدری در وزن یک، پویا پناهی در وزن سوم و حامد علیزادگان در وزن ششم، دو نقره به وسیله محمد قیاسی در وزن دوم، محمدمهدی کریمی در وزن چهارم و دو برنز توسط سپهر شیخی در وزن پنجم و متین مطلبی در وزن هفتم و با کسب 70 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کردند و جام بیست و دوم را به خانه بردند.

همچنین تیم خردسالان تهران با کسب یک نشان طلا از سوی کیا گودرزی در وزن نهم و سه برنز از سوی محمدحسین حاجی‏پور در وزن دوم، مسیحا اکرمی در وزن هشتم و پدرام جمشیدی در وزن نهم و کسب 40 امتیاز در سکوی چهارم ایستادند.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول