اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نونهالان ثبت شد

قهرمانی مقتدرانه استان تهران در مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور

پرونده بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان پسر با قهرمانی تیم استان تهران بسته شد.

قهرمانی مقتدرانه استان تهران در مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، رقابت‏های تکواندوی قهرمانی کشور در رده‏های سنی خردسالان و نونهالان در بخش پسران به مدت دو روز بر روی هشت شیابچانگ در سالن 6 هزار نفری سالن 25 آبان مجموعه ورزشی نقش جهان به میزبانی هیئت تکواندوی اصفهان برگزار شد.

در پایان این رقابت‏ها، هوگوپوشان استان تهران توانستند 11 مدال رنگارنگ (چهار نشان طلا، دو نقره و پنج برنز) را در مجموع این دو روز رقابت کسب کنند.

لازم به ذکر است؛ تیم خردسالان تهران با کسب یک نشان طلا از سوی کیا گودرزی در وزن نهم و سه برنز از سوی محمدحسین حاجی‏پور در وزن دوم، مسیحا اکرمی در وزن هشتم و پدرام جمشیدی در وزن نهم و کسب 40 امتیاز در سکوی چهارم ایستادند.

همچنین هوگوپوشان نونهال استان تهران با کسب سه طلا از سوی حمیدرضا صدری در وزن یک، پویا پناهی در وزن سوم و حامد علیزادگان در وزن ششم دو نقره به همت محمد قیاسی در وزن دوم، محمدمهدی کریمی در وزن چهارم و دو برنز توسط سپهر شیخی در وزن پنجم و متین مطلبی در وزن هفتم و با کسب 70 امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کردند و جام بیست و دوم را به خانه بردند.

همچنین در این دوره از رقابت‏های قهرمانی کشور عنوان مربی برتر به حسینعلی نعیمی از تهران تعلق گرفت و محمدمهدی کریمی عنوان بازیکن اخلاق را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول