اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت و آموزش سپاه دامغان:

بسیجیان با علم روز حرکت کنند / بسیجیان از رقبایشان عقب نیفتند

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان گفت: بسیجیان در برهه حساس کنونی باید در تمام عرصه‌ها اطلاعات خود را به‏‌روز و با توجه به سرعت علم و تکنولوژی فعالیت کنند.

بسیجیان با علم روز حرکت کنند / بسیجیان از رقبایشان عقب نیفتند

سیداسماعیل شنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، در خصوص برگزاری دوره آموزشی فعال به کادر بسیجیان حوزه‌های مقاومت بسیج که در سپاه دامغان برگزار شد، اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف ارتقای آگاهی و بصیرت‌افزایی بسیجیان و توانمندسازی آنها به مدت دو روز برگزار شد.

وی افزود: با توجه به این مهم که فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت بسیج باید جزو بسیجیان کادر باشند، بیش از 100 نفر از فرماندهان و شوراهای پایگاه‌های شهری و روستایی خواهران و برادران به صورت مجزا، 15 ساعت آموزش تئوری این دوره را گذرانده‌اند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: بسیجیان در این دوره، مباحثی شامل آشنایی با بسیج و اولویت‌های روش جذب و شیوه بسیج عمومی، مردمی، اخلاق اسلامی، آشنایی با ویژگی‌ها و مسئولیت‌های بسیج کادر را می‌آموزند.

شنایی یادآور شد: فراگیران در این دوره، تربیت‏‌محوری در مأموریت‌ها و برنامه‌های بسیج، شیوه‌های نظم‌دهی و انسجام‌بخشی، شیوه‌های تعامل، ارتباط سازنده و اثربخش، فرآیند تعلیم و تربیت در بسیج و شاخص‌های اقدام ایثارگونه و شیوه‌های بصیرت‌بخشی را فراگرفتند.

وی افزود: در پایان این دوره آموزشی، از حاضران آزمون کتبی گرفته شد و برای افراد شرکت‏‌کننده گواهی‌نامه از طرف سازمان مبنی برگذراندن دوره آموزشی فعال صادر می‌شود.

مسئول تربیت و آموزش سپاه شهرستان دامغان گفت: علم و فناوری در جهان روز به روز در حال رشد است و از این رو، بسیجیان در برهه حساس کنونی باید در تمام عرصه‌ها اطلاعات خود را به‌‏روز کنند.

شنایی اضافه کرد: بسیجیان باید با توجه به سرعت علم و تکنولوژی فعالیت کنند و از رقبایشان عقب نیفتند.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول