اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

به ‌دنبال تعیین استاندار کرمانشاه نیستم

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: من به ‌دنبال تعیین استاندار کرمانشاه نیستم و اگر اجماع بر روی یک نفر به‌عنوان استاندار کرمانشاه صورت بگیرد، من هم از این موضوع حمایت می‌کنم.

به ‌دنبال تعیین استاندار کرمانشاه نیستم

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: موضوع ابقا یا تغییر استاندار کرمانشاه این‌ روزها به‌ شدت در برخی محافل و رسانه‌ها مطرح می‌شود و من هیچ دخالتی در این موضوع نمی‌کنم.

ممدوحی با بیان اینکه هر گونه اظهار نظر که از طرف من در جایی نقل شده، صحت ندارد، ادامه داد: من به‌دنبال تعیین استاندار کرمانشاه نیستم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر اجماع بر روی یک نفر صورت بگیرد، من هم از این موضوع حمایت می‌کنم.

ممدوحی با تاکید بر اینکه استاندار کرمانشاه باید فرد صالحی باشد، عنوان کرد: استاندار کرمانشاه باید معتدل و دارای کارنامه قابل قبولی باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در مورد افرادی که دارای کارنامه مردود هستند و به‌عنوان استاندار کرمانشاه مطرح شوند، هشدار داد و بیان داشت: تخصص، تعهد و ولایت‌مداری از ویژگی‌هایی است که یک مدیر باید در حکومت اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه افرادی به من مراجعه کرده‌اند و در زمینه استانداری کرمانشاه صحبت کرده‌اند، تصریح کرد: دیدار این افراد با من به‌معنای این نیست که بنده دخالت می‌کنم.

ممدوحی تاکید کرد:دولت شاخصه‌هایی برای تعیین استانداران دارد و تصمیم نهایی را می‌گیرد و من هم از یک فرد معتدل که اجماع بر روی آن صورت بگیرد به‌عنوان استاندار کرمانشاه حمایت می‌کنم.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول