اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد قزوین:

دانشگاه آزاد قزوین باید پایلوت فرهنگی شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید در همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه فرهنگی به عنوان یک پایلوت و دانشگاه پیشرو، الگویی مناسب برای سایر دانشگاه‌ها باشد.

دانشگاه آزاد قزوین باید پایلوت فرهنگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مرتضی موسی‌خانی، در مراسم معرفی مسئولان جدید بسیج برادران و خواهران کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین فعالیت در نهاد مقدس بسیج را یک افتخار و توفیق دانست و بیان داشت: برای مسئولان جدید بسیج برادران و خواهران کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آرزوی توفیق و سربلندی دارم و امیدوارم این اتفاق موجب کسب دستاوردهای خوبی در این پایگاه‌های فرهنگی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با اشاره به کارکرد اصلی دانشگاه‌ها گفت: مأموریت ما روی کره زمین انجام کارهای تأثیرگذار، نزدیکی بیشتر به خداوند و کسب سعادت دنیا و آخرت است و همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند: «باید کارکرد دانشگاه، انسان‌سازی و تأثیرگذاری بر سرنوشت جامعه باشد.» و امیدواریم خروجی عملکرد بسیج کارکنان این دانشگاه نیز، تأثیرگذاری در هدایت کارکنان و دانشجویان باشد.

وی سپس به حمایت‌های امام خمینی (ره) در تأسیس نهاد دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های مسئولان استان قزوین در تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اشاره کرد و یادآور شد: امروز به لطف خداوند و عنایت ائمه اطهار (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از دانشگاه‌های موفق و نمونه در کشور است و این توفیق با حمایت‌های آیت‌الله باریک‌بین، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، سید آزادگان حجت‌الاسلام ابوترابی و سایر مسئولان دیگر استان قزوین محقق شده است.

موسی‌خانی خاطرنشان کرد: بسیج کارنامه‌ای درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی داشته است و امیدواریم بسیج کارکنان این دانشگاه نیز بتواند در رفتار کارکنان و دانشجویان طرز تلقی، نگرش، دین‌باوری و دین‌محوری تأثیر مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: اگر نواقصی در دانشگاه وجود دارد به ما مدیران بر می‌گردد و همه بر این محور حرکت می‌کنند تا با بسترسازی مناسب، هدایت و تربیت درست و اصولی دانشجویان را شاهد باشیم.

رئیس منطق 24 دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین باید در همه زمینه‌ها به خصوص در زمینه فرهنگی به عنوان یک پایلوت و دانشگاه پیشرو، الگویی مناسب برای سایر دانشگاه‌ها باشد و در این راه، رسالت و وظیفه همه مدیران دانشگاه سنگین است، چرا که باید با تربیت انسان‌های متدین، در راستای تحقق راه امام (ره)، شهدا و منویات مقام معظم رهبری حرکت کرد.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول