اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت حیدریه:

اندیشه و تفکر توحیدی تنها در نظام ولایت تجلی دارد

امام جمعه تربت حیدریه گفت: اندیشه و تفکر توحیدی در نظام ولایت تجلی دارد و مومنان حقیقی کسانی هستند که با حکومت‌های طاغوتی و نظام‌های ظالم و فاسد زمانه مبارزه کنند.

اندیشه و تفکر توحیدی تنها در نظام ولایت تجلی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار درخطبه‌های نمازجمعه این هفته این شهرستان ضمن توصیه و سفارش به نمازگزاران برای رعایت تقوای الهی و دوری جستن از گناه و معصیت اظهار داشت: کسی که تقوای الهی را رعایت کند خداوند اعمال او را می‌پذیرد، لذا در تمامی مراحل زندگی تقوا را رعایت کنیم.

وی گفت: در سایه رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری وحدت و همدلی ایجاد شده است و هر کسی وحدت و همدلی داشته باشد بر اساس آیه قرآن کریم به سوی خوبی و پیشرفت رهنمون می‌شود و باید شکرگزار و قدردان این نعمت‌ها باشیم.

خطیب جمعه تربت حیدریه تحولات منطقه و جهان را به نفع ملت ایران و نظام عدالت خواهی کشور اعلام کرد و افزود: امروز باید کسانی که تاکنون جهان را چپاول می‌کردند بدانند با بیداری ملت‌ها و الگو گرفتن آنها از انقلاب اسلامی دیگر ظلم وستم به ملتها تمام شده است.

وی تصریح کرد: اندیشه و تفکر توحیدی در نظام ولایت تجلی دارد و مومنان حقیقی کسانی هستند که با حکومتهای طاغوتی و نظام‌های ظالم و فاسد زمانه مبارزه کنند.

شریعتی تبار افزود:امام هشتم (ع ) درحدیث سلسه الذهب فرمودند: شرط توحید ولایت است و امروز وهابیون مزدور استکبارکه در اوج سرسپردگی به قدرتهای طاغوتی هستند و حاضرند هزینه جنگ برضد کشورهای اسلامی در راستای منافع استکبار جهانی و خشنودی صهیونیست جلاد را تامین کنند، دم از توحید می‌زنند.

شریعتی تبار به تحولات اخیر سوریه اشاره کرد و اذعان داشت: آمریکا از چندی قبل به بهانه استفاده سوریه از سلاح شیمیایی برعلیه مخالفان، حمله نظامی به سوریه را در دستور کار قرار داده است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته حج افزود: خداوند خانه کعبه را قرار داد تا مسلمانان اعمال ابراهیم خلیل را به جا آورند و همه گرد مرکز توحید طواف کنند و پایه‌های وحدت و اتحاد را تقویت کنند.

شریعتی تبار حج را فرصتی برای تقویت امت اسلامی دانست و گفت: در مراسم حج لازم است که مسلمانان جهان مشکلات خود را بازگو کنند.

امام جمعه تربت حیدریه متذکر شد: حج در بعد فردی اوج بندگی و عرفان تسلیم حق بودن است و در جنبه اجتماعی نماد ولایت‌مداری و برائت و انزجار از شیاطین و طاغوت‌ها است.

انتهای پیام/2202/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول