اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل گهر:

امیدواریم کمیته انضباطی یک بام و دو هوا عمل نکند

مدیرعامل گهر با ابراز ناراحتی از کنار گذاشتن تیم گهر از جام حذفی گفت: امیدواریم کمیته انضباطی یک بام و دو هوا عمل نکند.

امیدواریم کمیته انضباطی یک بام و دو هوا عمل نکند

اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دورود، در خصوص شرایط فعلی تیم گهر گفت: توانسته‌ایم با همه مشکلات موجود یک تیم بسیار خوب و جوان و بومی را جمع کنیم و یک هفته اردوی بسیار خوب در تهران برپا کردیم و در بازی‌های تدارکاتی با اجرای یک نمایش قابل قبول نتایج بسیار مطلوبی نیز کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه گهر با اشاره به محقق شدن شعار بومی‌گرایی در تیم گهر، گفت: برای نخستین‌بار در طول تاریخ تیم گهر 10 بازیکن بومی قرارداد ثبت کرده‌اند و همگان دیدند که دیدگاه‌های آقای احمد‌زاده به واقعیت پیوست و در عمل نشان داد که به جوانان اعتقاد دارد.

وی افزود: میانگین سنی بازیکنان در تیم بسیار جوان است و این عامل جوانی باعث شده تا بسیار به این تیم امیدوار باشیم، البته برای کسب موفقیت از همه هواداران انتظار داریم تا با حمایت کامل از تیم و محمد احمدزاده در کسب موفقیت به این تیم کمک کنند.

مدیرعامل باشگاه گهر در خصوص کنار گذاشتن تیم گهر از جام حذفی به دلیل بدهی‌های مالی این تیم، اظهار داشت: در واقع در زمانی که تیم ما در شرایط بسیار مطلوبی برای شرکت در این مسابقه بود، با حکم کمیته انضباطی تیم گهر به همراه 16 تیم دیگر به دلیل بدهی از جام حذفی کنار گذاشته شدند که این بدهی‌ها عمدتا مربوط به فصل گذشته در لیگ برتر است و چند بازیکن از تیم به کمیته انضباطی شکایت کردند و این اتفاق رخ داد.

وی افزود: البته آقای هدایتی تاکنون بخش عمده‌ای از مطالبات فصل گذشته را پرداخت کرده‌اند و ایشان در جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، حضور داشتند و مقرر شد، با انجام هماهنگی‌های لازم با آقای خروطی مدیر اجرایی سابق باشگاه تمام بدهی‌ها پرداخت شود، اما با توجه به زمان اندکی که کمیته انضباطی جهت پرداخت بدهی‌ها برای صدور اجازه جهت شرکت در بازی جام حذفی وجود داشت این موضوع محقق نشد.

حیدرپور گفت: هرچه تلاش کردیم و به آقای حسن زاده گفتیم که تعهد می‌دهیم که هرچه سریع‌تر پول را پرداخت کنیم، آقای حسن زاده قبول نکردند و گفتند که باید همین الان پول را بدهید که ما در حال حاضر پولی نداشتیم که بدهیم و گهر را از جام حذفی کنار گذاشتند.

این مقام مسئول متذکر شد: امیدواریم کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال یک بام و دو هوا نباشد و بتواند در مقابل تیم‌های بزرگ پایتخت نیز همین گونه عمل کند، چراکه خیلی‌ها هستند، بدهکار هستند و اگر قانون این است، امیدواریم زمانی که به تیم‌های بزرگ هم می‌رسند، قانون را ملاک عمل خود قرار دهند.

حیدرپور در پایان اظهار داشت: در واقع چون در حال حاضر پولی نبود، ما را کنار گذاشتند و در این مدت خیلی تلاش کردیم، تا با آوردن اسپانسرهای مالی مشکلات تیم گهر را به پایان برسانیم که متأسفانه ورود نکردند و ما هم با وجود این همه مشکلات آمدیم یک تیم جوان و بومی جمع کردیم که به این تیم بسیار امیدوار هستیم.

انتهای پیام/2304/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول