اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله باریک‌بین:

اطاعت از فرمایش رهبری راهکار مقابله با تهدیدات دشمن است

امام‌ جمعه قزوین اطاعت و گوش فرادادن به فرمایش‌های مقام معظم رهبری را مهم‌ترین عامل برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان عنوان کرد.

اطاعت از فرمایش رهبری راهکار مقابله با تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجدالنبی این شهر برگزار شد با اشاره به نزدیک بودن به موسم حج اظهار داشت: زائران خانه خدا که به سرزمین وحی گام می‌گذارند باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

وی با تاکید بر بهره‌مندی زائران از فرصت به دست آمده زیارت خانه خدا عنوان کرد: زائران ایرانی باید با رفتار اسلامی خود الگوی شایسته‌ای برای دیگر زائران مسلمان از سراسر جهان باشند چرا که رمز موفقیت آنها در مسیر حج تحقق این مهم است.

امام جمعه قزوین با اشاره به دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت و امام رضا(ع) تصریح کرد: باید از خداوند بخواهیم تا توفیق معرفت و محبت این خاندان پاک را به همه مردم به ویژه نوجوانان و جوانان کشورمان عنایت کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان و همچنین ائمه جمعه سراسر کشور این جلسات را حاوی مطالب مهمی عنوان و خاطرنشان کرد: فرمایشاتی که مقام معظم رهبری در این دیدارها فرمودند باید سرلوحه کار همه مردم و مسئولان قرار گرفته و در آن تفکر و تامل کرد.

باریک‌بین یادآور شد: باید دقت داشت تا در مسائل مختلف کشور نگاه کلی و کلان داشته باشیم و انسان نباید تنها زیر پای خود را نگاه کند بلکه باید رویدادهای مختلف جهان را با دیدی باز نگریسته و آنها را ارزیابی کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری، عنوان کرد: انسان باید در امور مختلف به زندگی بازتامل و تفکر در مسائل روز رخدادهای آینده را ارزیابی کرده و به افق‌های بلند بنگرد.

امام ‌جمعه قزوین با تاکید بر نگرش کلان و دیدی بلندمدت تاکید کرد: باید از کوتاه‌بینی پرهیز کرده و با نگرشی کلان در مسائل مختلف کشور گام برداریم.

باریک‌بین ادامه داد:‌ امروز تمام تلاش دشمنان رویارویی با اسلام است و دنیای استکبار که محارب می‌باشد قصد دارد تا اسلام را از بین ببرد چرا که رفتار استکبار این مهم را ثابت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه کرد: مسئولان و مردم نیز باید در برابر رفتار توطئه‌آمیز دشمنان اسلام آگاهی داشته و برابر این فتنه و نقشه‌های شوم دشمنان هوشیار باشند.

امام ‌جمعه قزوین اظهار داشت: باید همه مواضع و تهدیدهای غرب را از نظر گذراند چرا که دشمنان انواع گرفتاری‌ها را برای اسلام ایجاد می‌کنند و لازمه مقابله با این توطئه دشمنان نیز ارزیابی و تحلیل مواضع غرب است.

باریک‌بین لازمه توفیق ملت‌ها را متحد بودن، همبستگی و همدل بودن عنوان و ابراز داشت: باید در برابر توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته هوشیار باشیم.

وی گوش فرادادن به فرمایشات مقام معظم رهبری را راهکاری موفق برای مقابله با تهدیدات دشمنان عنوان و تصریح کرد: در مسیر مقابله با استکبار و دشمنان ملت ایران موفقیتی پیدا نمی‌کند مگر با گوش فرادادن به فرمایشات مقام معظم رهبری چرا که با تفکر در رهنمودهای ارزشمند معظم‌له می‌توانیم مطلوب بیندیشیم و در برداشتن موانع و مشکلات در جامعه به موفقیت برسیم.

وی در خاتمه ضمن ابراز همدردی با خانواده کشته‌شدگان حادثه تصادف اتوبوس در اتوبان تهران-قم و تسلیت به بازماندگان این حادثه یاد و خاطره آیت‌الله طالقانی اولین امام‌ جمعه کشور و همچنین شهید آیت‌الله مدنی از شهدای محراب و امام‌ جمعه تبریز را گرامی داشت.

انتهای پیام/2667/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول