اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

رفع ترافیک و زیباسازی شهر بابل مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بابل، موضوع رفع ترافیک بالای شهر بابل و زیباسازی سطح شهر را دو مطالبه از سوی مردم برای اعضای شورای شهر جدید برشمرد.

رفع ترافیک و زیباسازی شهر بابل مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای بابل اظهار داشت: نباید مسئولیت‌ها طعمه‌ای برای برخی افراد شود و بخواهند از آن نردبانی برای رسیدن به مصادر و مسئولیت‌های دیگر استفاده کنند.

امام جمعه بابل خطاب به اعضای شوراهای اسلامی گفت: حرمت رأی‌های مردم را حفظ کنید و به آنچه که به مصلحت جامعه است توجه جدی نشان بدهید زیرا قانون ظرفیت بالایی برای شوراها در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مبادا 13 نفر از افراد برای خود دسته‌بندی‌هایی به وجود بیاورند و جناح‌بندی کنند و وحدت رویه، مشورت و خرد جمعی را نادیده بگیرند.

روحانی تصریح کرد: آنچه که ما انتظار داریم حفظ انسجام درون این مجموعه است نباید با جناح‌بندی و دسته‌بندی علیه افراد وحدت و انسجام مجموعه بشکند که این رفتار به ضرر مجموعه شهری تمام خواهد شد و مردم هم از این قضیه خسارت خواهند دید.

وی ادامه داد: باید در مجموعه شورا انسجام برقرار شده و روح مشورت حفظ باشد، با مشورت با یکدیگر و استفاده از تجربه یکدیگر بتوانند مشکلات شهر را شناسایی و برطرف کنند.

این مسئول دومین توصیه خود به اعضای شورای اسلامی شهر بابل را اولویت‌بندی مشکلات بیان کرد و گفت: مشکلات گسترده است باید آنها را اولویت‌بندی کرد.

وی با بیان اینکه روزمره کاری بزرگ‌ترین ضرر، سم و زهر برای مجموعه شورا است، گفت: باید برای مردم اولویت‌بندی‌ها را بگویند که ما می‌خواهیم مواردی را در چهار سال به هدف برسانیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل سومین تذکر خود را رعایت استاندارهای شهری در برنامه‌های شورای اسلامی شهر بابل دانست و گفت: باید توازنی بین ساخت و سازهای شهر با فضاهای سبز ایجاد شود که پشت سر هم روی زمین‌هایی که رها شده ساخت و ساز می‌شود.

روحانی موضوع رفع ترافیک بالای شهر بابل و زیباسازی سطح شهر را دو موضوع برای اعضای شورای شهر بیان کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی بابل مسئله ساخت پارکینگ‌ها و زیباسازی شهر را نیز مورد توجه قرار دهند همان گونه که رهبر معظم انقلاب به این مسئله تذکر دادند که مسئولان شهرها به زیباسازی شهرها توجه کنند، سد معبر از دیگر مشکلات ما است که افراد مکان‌ها را اشغال می‌کنند و عبور و مرور مردم را با مشکل مواجه کردند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول