اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

ماهان تندیس قم با یک غایب به مصاف زمزم می‌رود / مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم از غیبت بازیکن ملی پوش این تیم در دیدار هفته دوم لیگ برتر فوتسال مقابل زمزم اصفهان خبر داد.

ماهان تندیس قم با یک غایب به مصاف زمزم می‌رود / مصدومیت بازیکن تیم ملی فوتسال

سید وحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد:  ماهان تندیس قم بعد از شروع بسیار خوبی که در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیروزی برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه داشت، با شرایطی مطلوب به مصاف تیم زمزم اصفهان می‌رود.

وی ادامه داد: دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان از دومین هفته فصل پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز جمعه بیست و دوم شهریور ماه در سالن پیروزی شهر اصفهان به انجام خواهد رسید.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: دو تیم ماهان تندیس قم و زمزم اصفهان در حالی  در این بازی برابر هم صف آرایی می‌کند که با توجه به اینکه اصفهانی‌ها تازه به لیگ برتر آمده‌اند، این نخستین رویارویی دو تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد: ما برای این بازی تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، به خصوص اینکه فیلم نخستین بازی تیم زمزم اصفهان در مقابل تیم گیتی پسند را که روز یکشنبه هفته جاری به انجام رسید و به باخت هفت بر صفر آن‌ها انجامید را به دقت دیده‌ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

غیاثی در ادامه از غیبت بازیکن ملی پوش این تیم در دیدار خارج از خانه برابر تیم فوتسال زمزم اصفهان خبر داد و ابراز کرد: ما در این دیدار نمی‌توانیم از حضور ابوالقاسم اروجی بازیکن ملی پوش خود استفاده کنیم زیرا این بازیکن همچنان مصدوم است.

وی خاطرنشان کرد: اروجی یکی از بهترین چپ پاهان حال حاضر فوتسال کشور است که از مهره‌های مورد نظر خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی کشورمان نیز به شمار می‌رود اما به سبب مصدومیت ناچیزی که پیش از بازی‌های هفته اول نصیب وی شد فعلا صلاح در این است که تمرینات سبک انجام بدهد و با خیالی آسوده به ترکیب اصلی تیم بازگردد.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم بیان داشت: با وجود اینکه ما دیر تیم را تحویل گرفته‌ایم و زمان مناسبی برای آماده سازی جسمانی و بازی تدارکاتی نداشته‌ایم اما هفته قبل که سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان میهمان ویژه دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه در هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود، بازیکنان ما به خوبی آمادگی خود را نشان دادند.

مسابقه تیم‌های فوتسال زمزم اصفهان و ماهان تندیس قم از ساعت 17 امروز جمعه بیست و دوم شهریور ماه در اصفهان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/2258/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول