اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نهاد رهبری در دانشگاه آزاد رودهن

طرح «ضیافت اندیشه» استادان دانشگاه در رودهن آغار شد

طرح «ضیافت اندیشه» استادان دانشگاه در رودهن به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغار شد.

طرح «ضیافت اندیشه» استادان دانشگاه در رودهن آغار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و با مساعدت و همکاری ریاست و معاونان این واحد دانشگاهی، جلسات طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه آغار شد.

حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در شروع جلسه طرح با تبریک دهه کرامت و ایام ولادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و امام هشتم، علی‌بن ‌موسی‌الرضا (ع) به مقامات عرفانی و علمی حضرت معصومه (س) اشاره کرد.

وی ضمن یادآوری قیام 17 شهریور، یاد شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشت و در خصوص اهداف طرح ضیافت افزود: دین اسلام، دین خردورزی و اندیشه است و به همین جهت به مسئله تعقل و تفکر با هدف دستیابی به شناخت صحیح، اهمیت فراوانی داده است؛ به گونه‏ای که آیات متعددی از قرآن کریم ناظر بر این امر است.

سراج گفت: از جنبه عمومی قضیه، بر هر فرد مسلمانی ضرورت دارد تا همواره در زندگی خود به این مسئله توجه کند؛ اما از جنبه خاص، این ضرورت برای دانش‏پژوهان که می‏توانند الگوهای فکری و رفتاری جامعه باشند، از ضرورت بیشتری برخوردار است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: بر همین اساس، «طرح ضیافت اندیشه» تلاش می‏کند تا با فعالیت خود به بخشی از این ضرورت‏ها به صورت برنامه‏ریزی شده جامه عمل بپوشاند و امیدواریم که شرکت‏‏‏کنندگان در این طرح با اهتمام خود بهره‏های علمی و معنوی لازم را کسب کنند.

سراج درباره موضوعات جلسه گفت: این جلسات در دو موضوع محوری «اخلاق علمی و حرفه‏ای» و «اندیشه سیاسی» در طول یک هفته ادامه می‏یابد.

انتهای پیام/2568/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول