اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی اردبیلی مطرح کرد

اهتمام به رعایت مسائل شرعی در فیلم‌ها

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه فیلم‌ها باید مناسب باشند و جنبه شرعی آنها رعایت شود، گفت: در جامعه ما بعضی چیزها را اشتباه می‌گیرند و مسائل شرعی را خلاف شرع می‌دانند.

اهتمام به رعایت مسائل شرعی در فیلم‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کار شما بسیار عظیم است، اظهار داشت: باید در جامعه سعی شود که مسائل شرعی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌ها باید مناسب باشند و جنبه شرعی آنها رعایت شود، گفت: در جامعه ما بعضی چیزها را اشتباه می‌گیرند و مسائل شرعی را خلاف شرع می‌دانند و وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که این موارد را در جامعه کنترل کند.

در ادامه این جلسه علی جنتی با اشاره به اینکه در جامعه باید شرایطی فراهم شود که نشاط در جامعه افرایش یابد، گفت: باید در باب فرهنگ و هنر تلاش شود و کتاب‌های مفید فراهم شود و در عین حال مراعات مسائل شرعی شود.

وی گفت: علاوه بر اینکه ما باید فیلم‌سازان ارزشی را تقویت کنیم، باید شرایطی را فراهم کنیم که فاصله فیلم‌سازان با دولت کم شود.

وزیر ارشاد افزود: ما باید به گونه‌ای با هنرمندان برخورد کنیم تا رابطه آنها با نظام حفظ شود و از نظام دور نشوند.

انتهای پیام/2258/ی/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول