اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی گذشته صورت گرفت

ارائه آموزش‌های طرح بسیج سلامت به 550 هزار دانش‌آموز اصفهانی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در سال تحصیلی گذشته 550 هزار نفر از دانش‌آموزان استان اصفهان زیر پوشش آموزش‌های طرح بسیج سلامت قرار گرفته‌اند.

ارائه آموزش‌های طرح بسیج سلامت به 550 هزار دانش‌آموز اصفهانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین داوری پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش استان در حوزه تربیت بدنی و سلامت اظهار کرد: آموزش و پرورش استان با آغاز سال تحصیلی جدید تعدادی طرح را در این حوزه‌ها در مدارس اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح پیشگیری از کم‌تحرکی دانش‌آموزان از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها است، اضافه کرد: این طرح به منظور پیشگیری از کم‌تحرکی و بروز چاقی در میان دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان طرح پیاده‌روی دانش‌آموزان به همراه والدین را یکی دیگر از طرح‌های اجرایی در سال تحصیلی جدید دانست و تصریح کرد: طرح ورزش در کلاس نیز از طرح‌های اجرایی آموزش و پرورش در حوزه تربیت بدنی و سلامت است.

وی به اجرای طرح بسیج سلامت با همکاری 14 دستگاه اجرایی در استان به منظور پیشگیری از هشت رفتار پرخطر در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته 550 هزار نفر از دانش‌آموزان استان اصفهان زیر پوشش آموزش‌های طرح بسیج سلامت قرار گرفته‌اند.

داوری با بیان اینکه همچنین در سال گذشته 420 هزار نفر از والدین دانش‌آموزان زیر پوشش طرح بسیج سلامت قرار گرفته‌اند، تاکید کرد: در سال تحصیلی گذشته این طرح در میان 12 هزار نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح آهن‌یاری نیز به منظور ارتقای سلامت بینش و تغذیه دانش‌آموزان برای اجرا در استان طراحی شده است، افزود: طرح سلامت دهان و دندان نیز برای دانش‌آموزان شش تا 12 سال در سال تحصیلی جدید در مدارس استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه طرح مدارس مروج سلامت نیز یکی دیگر از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی استان در حوزه سلامت است، گفت: برای اجرای این طرح پایگاه‌های سلامت در مدارس راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/63004/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول