اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با فارس:

فلسفه وجودی مسجد مقدس جمکران طهارت است

تولیت مسجد مقدس جمکران طهارت را فلسفه وجودی مسجد مقدس جمکران دانست و بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص این مسجد شریف تاکید کرد.

فلسفه وجودی مسجد مقدس جمکران طهارت است

حجت‌الاسلام شیخ محمدحسن رحیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به تشریح اولویت برنامه‌های خود در مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار داشت: اولویت همان چیزی است که مقام معظم رهبری در حکم نوشتند، یکی تسهیل رفت و آمد و زیارت مردمی که به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند و مسئله دوم ایجاد فضای طهارت، پاکی و معنویت که هدف اصلی این فعالیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه فسلفه وجودی مسجد مقدس جمکران مسئله طهارت است، بیان کرد: زمانی مسجد می‌تواند منشاء طهارت‌بخشی به زائرین آن باشد که خود از هر نظر طاهر باشد، یعنی چه از نظر عناصر موجود، چه از نظر فعالیت‌ها و چه از نظر ابعاد کاری برخوردار از طهارت باشد.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: چنین مسجدی با چنین ویژگی‌هایی طبعا می‌تواند زمینه‌ساز طهارت برای جامعه و زائرین آن باشد و ما نیز تلاش می‌کنیم در این مسیر قدم برداشته و منویات مقام معظم رهبری را در این خصوص محقق کنیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن رحیمیان با حکم رهبر انقلاب اسلامی به سمت تولیت مسجد مقدس جمکران منصوب شدند.

انتهای پیام/78009/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول