اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده‏های سنی جوانان و بزرگسالان انجام می‏شود

حضور مقتدرانه تهرانی‏ها در مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور

مسابقات قهرمانی تکواندوی استان تهران در رده‏های سنی جوانان و بزرگسالان و در دو بخش بانوان و آقایان به منظور حضور مقتدرانه تهرانی‏ها در مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور برگزار می‏شود.

حضور مقتدرانه تهرانی‏ها در مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، رقابت‏های قهرمانی استان تهران در رده‏های سنی جوانان و بزرگسالان به منظور آماده‏سازی تیم استان تهران جهت حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی کشور، در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی خانه تکواندوی استان تهران برگزار می‏شود.

براساس برنامه‏ریزی و هماهنگی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات، زمان برگزاری مسابقات بانوان یک‏شنبه، چهارم مهر ماه و در بخش آقایان جمعه، 12 مهر است.

همچنین ثبت‏نام هوگوپوشان جوان و بزرگسال استان تهران برای حضور در این مسابقات آغاز شده و مهلت ثبت‏نام در این مسابقات در بخش بانوان تا 30 شهریور ماه و آقایان تا چهارم مهرماه است.

شایان ذکر است؛ تاریخ تحویل مدارک مورد نیاز بانوان تا 30 شهریور ماه و آقایان هفت مهر ماه است و تکواندوکاران استان تهران باید تا زمان اعلام شده مدارک مورد نیاز را به کمیته مسابقات هیئت تکواندوی استان تهران تحویل دهند.

تاریخ ثبت‏نام و تحویل مدارک به هیچ وجه تغییر نمی‏کند و بعد از تاریخ مذکور از هیچ بازیکنی ثبت‏نام به عمل نمی‏آید.

همچنین مکان تحویل مدارک و ثبت‏نام آقایان از ساعت 17 تا 19 در خانه تکواندوی استان تهران و بانوان از ساعت 10 تا 12 در محل هیئت تکواندوی استان تهران است.

مدارک لازم جهت ثبت‏نام شامل تکمیل فرم درخواستی شرکت در مسابقات، ارائه حکم کمربند، ارائه اصل بیمه ورزشی، ارائه اصل شناسنامه (متولدان 10 دی ماه 1375 به پایین) و یک قطعه عکس 4*3 تمام رخ است.

گفتنی است؛ نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم استان تهران جهت آمادگی و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور راه می‏یابند.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول