اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هوگوپوشان نوجوان استیل البرز خوش درخشیدند

صدرنشینی تهرانی‏ها در رقابت‏های لیگ برتر تکواندوی کشور

هفته نخست ششمین دوره رقابت‏های لیگ برتر تکواندوی نوجوانان باشگاه‏های کشور،‌ تحت عنوان جام آینده‏سازان المپیک،‌ با صدرنشینی تیم استیل البرز در رده‏بندی تیمی به اتمام رسید.

صدرنشینی تهرانی‏ها در رقابت‏های لیگ برتر تکواندوی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندوی استان تهران، دیدار هفته اول از ششمین دوره رقابت‏های لیگ برتر تکواندو نوجوانان باشگاه‏های کشور تحت عنوان جام «آینده‏سازان المپیک» در خانه تکواندو برگزار شد.

در پایان، تیم صنایع استیل البرز با امتیاز سه و تفاضل شش در صدر جدول رده‏بندی قرار گرفت، تیم مجتمع کردان با همین امتیاز دوم شد و تیم دانشگاه آزاد با امتیاز سه و تفاضل دو رده سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین بر اساس جدول اعلام شده تیم‏های رنگ‏سازی ایران،‌ مجتمع جوانه و هیئت قم به ترتیب رده‏های چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

در هفته نخست این مسابقات، سه دیدار برگزار شد که بر این اساس، هیئت قم با نتیجه هشت بر دو در برابر صنایع استیل البرز مغلوب شد، دانشگاه آزاد با نتیجه شش بر چهار در برابر شرکت رنگسازی ایران به برتری دست یافت و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه با نتیجه دو بر هشت در برابر مجتمع کردان تن به شکست داد.

همچنین بر اساس قرعه‏کشی صورت گرفته، تیم پاس قوامین با قرعه استراحت در هفته نخست روبه‏رو شد.

گفتنی است؛ شش تیم پاس قوامین، دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت رنگ‏سازی ایران، صنایع استیل البرز، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، تیم‏های استان تهران در مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور هستند.

انتهای پیام/2568/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول