اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌‎احمر فیروزکوه خبر داد

اجرای طرح امداد سیار تابستانه در فیروزکوه

رئیس جمعیت هلال‎احمر شهرستان فیروزکوه از اجرای طرح امداد سیار تابستانه و عملیاتی شدن طرح نشاط و پویایی در فیروزکوه خبر داد.

اجرای طرح امداد سیار تابستانه در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی ‏محمدعلی‏تبار ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در فیروزکوه در حاشیه اجرای یکی از این طرح‏ها اظهار کرد: به منظور ارتقای سطح روحی و افزایش کارایی مجریان طرح امداد تابستانه، 20 نفر از امدادگران و نجات‏گران این نهاد به اردوی تفریحی شمال اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در ادامه برگزاری اردوهای «نشاط و پویایی» و غنی‏سازی اوقات فراغت جوانان، 20 نفر از امدادگران و نجات‏گران پسر جمعیت هلال‏احمر شهرستان فیروزکوه به مدت سه روز در سواحل شهرستان جویبار در استان مازندران اردو زدند.

رئیس جمعیت هلال‎احمر شهرستان فیروزکوه گفت: این امدادگران و نجات‏گران در طرح امداد سیار تابستانه این نهاد که از ابتدای تابستان 92 آغاز شده بود و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت، مشارکت فعال داشته و دارند.

محمدعلی‏تبار تصریح کرد: افزایش روحیه کار جمعی، بهبود کارایی افراد و آمادگی جهت اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال‏احمر فیروزکوه که از اوایل دی‌ماه آینده کلید می‏خورد، دیگر اهداف برگزاری این اردو است.

رئیس جمعیت هلال‎احمر شهرستان فیروزکوه گفت: همچنین طرح امداد سیار تابستانه جمعیت هلال‌احمر شهرستان فیروزکوه با حضور یک نفر نجات‏گر کادر و دو نفر نجات‏گر داوطلب و برخورداری از یک دستگاه آمبولانس و ست نجات، در مرکز اداری این نهاد در طول فصل تابستان به اجرا رسیده است و کماکان ادامه دارد.

محمدعلی‏تبار ادامه داد: پایگاه امداد و نجات جاده‏ای امین‏آباد فیروزکوه نیز با برخورداری از یک نفر نجات‏گر کادر و سه نفر نجات‏گر داوطلب به صورت شبانه‏روزی در این طرح به فعالیت پرداخته و به مسافران، زائران و گردشگران خدمات‏رسانی کرده است که این خدمات کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول