اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شورای اسلامی شهر لاهیجان:

ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک نیازمند آموزش است

نماینده شورای اسلامی شهر در شورای ترافیک لاهیجان گفت: ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک نیاز به آموزش دارد و این امر باید از دوران کودکی صورت گیرد.

ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک نیازمند آموزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، جواد نجار تمیزکار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری لاهیجان به اهمیت آموزش در ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک اشاره کرد.

وی اظهار کرد: آموزش باید از دوران کودکی و از طریق خانواده‌ها صورت گیرد زیرا در این صورت آثار مطلوب خود را در آینده نشان می‌دهد.

نماینده شورای اسلامی شهر لاهیجان در شورای ترافیک این شهرستان، با بیان اینکه کودکان آینده‌سازان فردای کشور و مهم‌ترین عامل ارتقای فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شوند، گفت: آموزش فرهنگ ترافیکی به آنها مثمر ثمرتر است.

وی تصریح کرد: مسئولان دبستان‌ها می‌توانند به منظور آموزش دانش‌آموزان خود به پارک ترافیکی شهرداری واقع در عاقلیه مراجعه و از آموزش‌های لازم در زمینه آشنایی با قوانین عبور و مرور، چراغ‌های راهنمایی، پل عابر پیاده و برخی تابلوها استفاده کنند.

نجار تمیزکار، به تعدد سرعت‌گیرها در راه‌‌ها اشاره کرد و افزود: بی‌توجهی به قوانین سرعت و رعایت نکردن سرعت مطمئنه موجب تعدد بالای سرعت‌گیرها شده ‌است.

وی خاطرنشان کرد: اگر رانندگان تمام وسایل نقلیه به رعایت سرعت مطمئنه ملزم شوند و فرهنگ رانندگی با رعایت سرعت مطمئنه نهادینه شود دیگر نیازی به نصب سرعت‌گیر در سطح راه‌ها و جاده‌ها نیست.

نماینده شورای اسلامی شهر در شورای ترافیک لاهیجان، خواستار حضور نماینده تاکسی‌داران و آژانس‌های تاکسی تلفنی در کارگروه ترافیک و شورای ترافیک شهرستان لاهیجان برای طرح مسائل و مشکلات این قشر پرتلاش شد.

فرماندار لاهیجان نیز در جلسه مذکور به مشکل ترافیک این شهرستان در آغاز بازگشایی مدارس اشاره کرد.

محمد علیزاده، اظهار کرد: مسئولان باید در راستای اجرای هرچه بهتر کنترل ترافیک در فصل بازگشایی مدارس و کاهش مشکلات مربوط به ترافیک شهرستان با جدیت پیگیری‌های لازم را معمول دارند و نسبت به برطرف شدن آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/84001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول