اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در گفت‌وگو با فارس:

27 نفر از کشته شدگان حادثه تهران - قم شناسایی شدند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: از مجموع 44 نفر کشته‌شدگان در حادثه تصادف تهران - قم 27 نفر آنها شناسایی و دستور دفنشان صادر شد.

27 نفر از کشته شدگان حادثه تهران - قم شناسایی شدند

علی سلیمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که چند نفر از از کشته شدگان حادثه تهران - قم شناسایی شدند، اظهار کرد: از مجموع 44 نفر کشته شدگان حادثه تهران - قم 27 نفر شناسایی و دستور دفن آنها صادر شد که 8 نفر آنها مسافران اتوبوس تهران – یزد و 12 نفراز آنها از اتوبوس اصفهان - تهران هستند.

وی در ادامه در مورد هفت نفر باقی مانده از کشته شدگان که احراز هویت شده‌اند، افزود: اسامی این هفت نفر که احراز هویت شدند در لیست  شرکت همسفر اصفهان و شرکت آسیا سفر یزد نیست بنابراین این افراد احتمالا از مسافرینی هستند که در بین راه سوار اتوبوس شده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در ادامه بیان کرد: تمامی نمونه‌های این 44 نفر گرفته شد و تحویل پزشکی قانونی داده شد و طی این نمونه‌ها 17 نفر از این افراد تشخیص هویت داریم که هنوز هویت آنها مشخص نشده که این افراد نمونه‌هایشان برداشته و توسط کارشناسان پزشکی قانونی و پلیس تشخیص هویت منتها در مرحله اولیه طی مدارک و شواهد ظاهری و مستنداتی که مشخص است که باقی مانده، اما متاسفانه تاکنون بستگان این عزیزان مراجعه نکرده‌اند و اجسادشان همچنان در پزشکی قانونی بی هویت مانده است.

وی در پایان افزود: ما طی جلسه‌ای با استانداری و ستاد مدیریت بحران و اسامی این عزیزان را اعلام کردیم و امیدواریم با آمدن بستگان این افراد به پزشکی قانونی قم این اجساد شناسایی و تحویل خانواده‌هایشان برای آیین خاکسپاری شوند.

انتهای پیام/2301/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول