اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شاهرود:

دانش‌آموزان شاهرودی به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: دانش‌آموزان سال دوم متوسطه در درس آمادگی دفاعی به اردوی مناطق عملیاتی در غرب کشور در استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

دانش‌آموزان شاهرودی به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مهدی رنجبر پیش از ظهر امروز در گردهمایی فرماندهان و جانشینان واحدهای مقاومت بسیج دانش‏‌آموزی در اردوگاه شهید رجایی شاهرود، در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و تشکر از حضور فرماندهان و جانشینان واحدها برای حضور در جلسه، با اشاره به برنامه‏‌های بسیج دانش‌آموزی در سال جدید تحصیلی اظهار داشت: مهم‏ترین برنامه در بسیج دانش‌آموزی، تشکیل و تقویت حلقه‌های صالحین است و برنامه‌های دیگر نیز در این نظام تعریف و اجرا می‌شود.

وی افزود: باید فرماندهان و جانشینان واحد بسیج با همکاری مدارس در برگزاری منظم، هدف‌‏دار و سازنده حلقه‌های صالحین در واحدهای مقاومت امیدان، پویندگان و پیشگامان همت لازم را به عمل آورند.

رنجبر خاطرنشان کرد: بسیج با توجه به رسالت خود باید در بسط و گسترش اهداف انقلاب و اسلام تلاش کند و بسیج دانش‌آموزی که خط مقدم این رسالت است، باید با جدیت این کار را دنبال کند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش‏‌آموزان سال دوم متوسطه امسال در دو مرحله اجرا می‌شود، تصریح کرد: اردوی راهیان نور غرب کشور نیمه دوم مهر ماه برگزار می‌شود که شهرهای شاهرود، بسطام و میامی یک کاروان را تشکیل خواهند داد و 17 مهر ماه به استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

وی افزود: اردوی مرحله دوم نیز در بهمن ماه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان سال دوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ل10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول