اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

جوانان با آخرین تحولات مهارتی آشنا شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: چنانچه جوانان با آخرین تحولات مهارتی کشور و جهان آشنا شوند، فرصت‌های شغلی زیادی برای آنها فراهم می‌شود.

جوانان با آخرین تحولات مهارتی آشنا شوند

جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت هر سال با هدف آشنا شدن جوانان با آخرین تحولات مهارتی برگزار می‌شود، که جوانان باید برای به‌روزرسانی تجارب و دانش مهارتی خود گام بردارند.

وی افزود: شناسایی نخبگان دارای مهارت استان‌های مناطق مختلف کشور برای اعزام به مسابقات جهانی، تقویت جایگاه مهارت در جامعه، ارتقای سطح آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در کشور از جمله اهدافی است، که از برگزاری مسابقات ملی مهارت دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: آشنایی جوانان با آخرین تحولات مهارتی در جهان و ایجاد فضای رقابتی در میان هنرجویان و کارآموزان از سایر اهدافی هستند، که با برگزاری مسابقات دنبال می‌شود.

اسعدی با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت در کشورمان تاریخچه 39 ساله دارد، ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی زیر نظر کمیته ملی مسابقات مهارت فنی و با عنوان مسابقات فنی بین کارگران ماهر و متخصصان جوان کشور برپا می‌شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات مذکور زیرنظر وزارت کار و امور اجتماعی برگزار می‌شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات پس از 20 سال وقفه در سال 1379 به طور مجدد از سر گرفته شد.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این بار پس از عضویت مجدد ایران اسلامی در سازمان بین‌المللی آموزش‌های حرفه‌‌ای، با تولی‌گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مسابقات ملی مهارت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61002/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول