اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌‌برگزیدگان ‌همایش ملی فضایل رضوی در سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

‌نفرات برگزیده هفتمین همایش ملی فضایل رضوی در سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

‌‌برگزیدگان ‌همایش ملی فضایل رضوی در سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طی بررسی به عمل آمده از سوی هیئت داوران نفرات برگزیده هفتمین همایش ملی (‌علمی، پژوهشی‌) فضایل رضوی در سیستان و بلوچستان انتخاب و معرفی شد.

وی افزود: رضا شکرانی و محمد جانی پور دارای مدارک دکترا به صورت مشترک با ارائه اثر بررسی کارکردهای دعا در ترویج عقاید و فرهنگ اسلامی در اندیشه امام رضا(ع) با کسب مقام اول در این همایش تندیس همایش به همراه کمک هزینه حج عمره معادل 8 میلیون ریال را از آن خود کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: همچنین تندیس همایش به همراه کمک هزینه عتبات عالیات معادل 6 میلیون ریال به ‌اسماعیل خارستانی به خاطر ارائه مقاله نقش و جایگاه وحدت و اتحاد در پیشرفت جامعه اسلامی از منظر سیره و آموزه های امام رضا(ع) و کسب مقام دوم این همایش اهداء شد.

دانشی ادامه داد: فاطمه سیفی و سمیه سیفی به صورت مشترک با ارائه اثر نقش و جایگاه حکمت علمی مبتنی بر سیره و آموزه های رضوی در سبک زندگی اسلامی مقام سوم این همایش را کسب کردند و تندیس همایش به همراه کمک هزینه سفر سوریه معادل 6 میلیون ریال را از آن خود کردند.

وی افزود: مقام چهارم و پنچم این همایش به ترتیب به سید علی سید اف و زهرا قاسم نژادبه خاطر مقاله های روایات منقول از امام رضا(ع) در منابع روائی اهل سنت با تبین موضوعی و مکتب رضوی و راهبردهای مقابله با جنگ نرم اختصاص یافت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: تندیس همایش به همراه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معادل 4 میلیون ریال و تندیس همایش به همراه کمک هزینه سفر به قم و جمکران معادل 4 میلیون ریال، جوایز نفرات چهارم و پنجم این همایش است.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول