اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

با انتقال بیش از ۴۰ عضو باقیمانده منافقین به بغداد

فرماندار خالص: اردوگاه «اشرف» کاملا تخلیه شد

فرماندار شهر خالص از تخلیه کامل اردوگاه اشرف از عناصر گروهک تروریستی منافقین خبر داد.

فرماندار خالص: اردوگاه «اشرف» کاملا تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «اشرف‌نیوز»، یک مقام مسئول در استان «دیالی» اعلام کرد که آخرین گروه از عناصر گروهک تروریستی منافقین اردوگاه اشرف را ترک کرده‌ و عازم اردوگاه «لیبرتی» در نزدیکی بغداد شده‌اند و شهر «خالص» با خروج 40 عضو باقی‌مانده گروهک منافقین در اشرف، کاملا تخلیه شده است.

«عدی الخدران» فرماندار خالص نیز تاکید کرد: با خروج بیش از 40 نفر باقی‌مانده از اعضای سازمان مجاهدین خلق (گروهک منافقین) در اشرف، این اردوگاه کاملا تخلیه شده است و این افراد نیز عازم اردوگاه لیبرتی شده‌اند.

وی افزود: پس از 3 دهه، سرانجام اردوگاه اشرف کاملا از وجود عناصر سازمان مجاهدین خلق پاک شده است. این درحالی است که ساکنان خالص به شدت از حضور این افراد در رنج بودند زیرا این افراد از گروه‌های تروریستی و خشونت‌های آنها حمایت می‌کردند و در زمان رژیم سابق عراق نیز آلت دست صدام برای کشتار عراقی‌ها بودند.

فرماندار خالص تصریح کرد: خروج کامل عناصر این سازمان از اشرف یک مناسبت فرخنده برای تمام ساکنان خالص به طور خاص و ساکنان استان «دیالی» به طور کلی به شمار می‌رود.

دولت مرکزی عراق با هماهنگی تیم نظارتی سازمان ملل، به منظور زمینه‌سازی برای خروج نهایی منافقین از خاک عراق، بیش از 3 هزار نفر از عناصر این گروهک را از اردوگاه اشرف در استان دیالی به اردوگاه لیبرتی در بغداد منتقل کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول