اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زاهدان خبر داد

تمهیدات ویژه برای بازگشایی مدارس در زاهد‌ان

معاون عمرانی فرماندار‌ زاهدان از تمهیدات ویژه برای بازگشایی مدارس در زاهد‌ان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح استقبال از مهر صورت پذیرفت.

تمهیدات ویژه برای بازگشایی مدارس در زاهد‌ان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ‌روابط عمومی شهرداری زاهدان، مراسم آغاز به کار ستاد استقبال از مهر شهرداری زاهدان با حضور معاون عمرانی فرمانداری‌، رئیس ‌و اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مدیران شهرداری در محل سازمان خدمات موتوری انجام شد‌.

در این مراسم معاون عمرانی فرمانداری زاهدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن فصل بازگشایی مدارس گفت‌: براساس دستورالعمل وزارت ‌کشور برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح استقبال از مهر صورت پذیرفت و در همین راستا طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری زاهدان و پلیس راهور مقرر شد که از امروز ‌این ستاد کار خود را آغاز کند.

‌محمد شهنوازی‌ افزود‌: خوشبختانه شهرداری زاهدان همانند سال‌های گذشته در این خصوص همکاری بسیار خوبی را به عمل آورده و با توجه به اینکه موضوع تنظیف‌، پاکسازی‌، زیباسازی و سایر امور خدماتی در طول سال به صورت مستمر توسط شهرداری انجام می‌شود اما تاکید ما این است که در مدت زمان فعالیت این ستاد امور مذکور با اولویت مدارس انجام شود‌.

وی از همکاری خوب پلیس راهور نیز در این خصوص تقدیر کرد و افزود‌: در کنار امور مربوط به پاکسازی و تنظیف محدوده‌ اطراف مدارس‌؛ موضوع روانسازی ترافیک‌، تسهیل در رفت و آمد وسائط نقلیه نیز از اهداف اصلی این ستاد است لذا امیدواریم تا با همکاری دستگاه های مربوطه سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان عزیز با هیجان‌، نشاط و شور و شوق خاصی همراه باشد‌.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول