اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یورش ۱۰۰ شهرک‌نشین به همراه وزیر اسکان اسرائیل به مسجدالاقصی

بیش از یکصد شهرک‌نشین صهیونیستی که «اوری اریئیل» وزیر اسکان رژیم صهیونیستی نیز در جلوی آنها حرکت می‌کرد، امروز چهارشنبه به مسجدالاقصی یورش بردند.

یورش ۱۰۰ شهرک‌نشین به همراه وزیر اسکان اسرائیل به مسجدالاقصی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری سما، شهرک‌نشینان صهیونیست که اریئیل نیز در ردیف جلوی آنها حرکت می‌کرد، امروز از سمت باب المغاربه و با حمایت شدید نیروهای رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

یکی از کارکنان مسجدالاقصی گفت که شهرک‌نشینان با یورش به مسجدالاقصی به مدت نیم ساعت در صحن‌های آن اقدام به گشت‌زنی کردند و همچنین تعدادی از شهرک‌نشینان پشت سر خاخام‌ها به گشت‌زنی و انجام مراسم تلمودی در صحن‌های مسجدالاقصی پرداختند.

این در حالی بود که تعدادی از نمازگزاران و طلاب علم و دانش‌آموزان مدارس قدیمی قدس در مسجدالاقصی حضور داشتند.

شهرک‌نشینان 500 دونم از اراضی فلسطینیان را به آتش کشیدند

گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه حدود 500 دونم از اراضی شهرک الحطب واقع در شرق شهر نابلس در شمال کرانه باختری را به آتش  کشیدند.

«عبدالکریم حسین» رئیس شورای روستایی دیرالحطب گفت که شهرک‌نشینان اراضی متعلق به شهروندان فلسطینی را به آتش کشیدند که 500 اصله درخت زیتون در این آتش سوخت.

وی افزود که از آغاز انتفاضه الاقصی در سال 2000، این منطقه یک منطقه بسته نظامی است و مسئولان رژیم اشغالگر صاحبان این اراضی را از رسیدن به سر زمین خود ممانعت می‌کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول