اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز:

کرج صاحب اتاق فکرخانه موسیقی می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز گفت: با توجه به حضور هنرمندان موسیقی در البرز، این استان صاحب اتاق فکر خانه موسیقی می‌شود.

کرج صاحب اتاق فکرخانه موسیقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا عسگری ظهر امروز در نخستین گردهمایی اهالی موسیقی این استان اظهار داشت: توجه به ارتقا و تعالی روح هنر در این استان یکی از مهم‌ترین اقدامات در مسیر رشد و تعالی فرهنگ و هنر است.

وی ادامه داد: مسئولان و متولیان امر فرهنگ در این استان باید بیش از پیش به رشد و تعالی فرهنگ و هنر بیندیشند و با استفاده از ظرفیت‌های انسانی موجود در البرز در رشد و پیشرفت هنر و فرهنگ استان گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه کشف استعدادها در این زمینه نیز می‌تواند ما را در تحقق اهدافمان یاری دهد افزود: تشکیل اتاق فکر خانه موسیقی استان یکی از مهمترین اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

عسگری اظهار داشت: استان البرز با داشتن قومیت‌های مختلف و حضور قشرهای مختلف مردم نیازمند یک هویت واحد است لذا باید این شناسانامه و هویت واحد برای این استان فراهم شود تا بتوانیم تاریخ و اساس این استان را حفظ نماییم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که استان البرز دارای ظرفیت‌های بی شماری در زمینه فرهنگ و هنر است افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم هویت واحد این استان را به همگان بشناسانیم.

*برگزاری همایش نقش موسیقی حماسی در دوران دفاع مقدس

عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش نقش موسیقی حماسی در دوران هشت سال دفاع مقدس در البرز اشاره کرد و افزود: از آن جایی که موسیقی زبان و پیوندی مشترک میان انسان‌ها است لذا موسیقی حماسی در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست از جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار شود.

وی موسیقی را چتری برای ایجاد مشترکات فرهنگی در استانی همچون البرز که دارای فرهنگ‌های مختلف است، دانست و بیان داشت: بررسی ظرفیت‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها در تمام شاخه‌های موسیقی مهم‌ترین رویکرد این گردهمایی بزرگ است.

انتهای پیام/2302/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول