اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

هزار اثر به جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی ارسال شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم استقبال بلاگرها از جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی را مطلوب دانست و گفت: هزار و 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

هزار اثر به جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی ارسال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام در جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی اظهار کرد: پس از اتمام مهلت اعلام شده، تعداد قابل توجهی از وبلاگ‌نویس‌ها برای ثبت‌نام به سایت مراجعه کرده‌اند ولی به دلیل رعایت قوانین جشنواره امکان ثبت‌نام فراهم نبوده است.

وی استقبال مطلوب از این جشنواره را نشان‌دهنده ظرفیت مناسب وبلاگ‌نویسی دینی در کشور دانست و تاکید کرد: باید برای توسعه و تقویت وبلاگ‌نویسی دینی برنامه‌ریزی مناسب صورت گرفته و از همفکری خود وبلاگ‌نویسان در این زمینه بهره برده شود.

به گفته اسکندری، این جشنواره با توجه به اهمیت شبکه‌های اطلاع‌رسانی فضای مجازی در عصر حاضر و نقش خطیر رسانه‌های دیجیتال در انتقال مفاهیم دینی و فرهنگی و نیز توجه به اینکه وبلاگ‌نویسی از مهم‌ترین ابزار توسعه و ترویج امور دینی در دنیای مجازی بوده، برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به پایان مرحله داوری این جشنواره، اظهار کرد: مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دینی در ایام ولادت باسعادت امام رضا (ع) در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این مراسم ده‌ها جایزه شامل کمک هزینه سفر حج عمره، سفر عتبات عالیات و مشهد مقدس،‌ تبلت و لب تاپ،‌ سکه بهار آزادی، دوربین دیجیتال و ... به برگزیدگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/2258/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول