اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان:

نیروی انتظامی در نگهداری از ساختمان‌های دانشگاه به ما کمک کند

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: نیاز داریم که نیروی انتظامی در خصوص نگهداری از ساختمان‌های دانشگاه به ما کمک کند.

نیروی انتظامی در نگهداری از ساختمان‌های دانشگاه به ما کمک کند

علیرضا رازقی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: کلاس‌های دانشگاه پیام نور استان از روز میلاد امام رضا (ع) آغا‌ز خواهد شد.

وی با بیان این که در بخش خوابگاهی و سلف سرویس مشکل خاصی نداریم گفت: در بخش عمرانی با مشکل مواجه بوده که در این خصوص نیاز به کمک داریم.

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان افزود: انتخاب واحد اینترنتی دانشگاه پیام نور اکنون در حال انجام بوده و در این خصوص مشکل خاصی نداریم.

وی ادامه داد: از عمده مشکلات ما مباحث انتظامی دانشگاه‌هاست که با توجه به این که دانشگاه‌های ما عمدتا در بیرون از شهر هستند نیاز به نگهداری و مراقبت دارند.

رازقی‌زاده افزود: با توجه به این که امکان استخدام نیرو برای ما وجود ندارد مشکل نگهداری از ساختمان‌ها و لوازم درون آن را داریم که نیاز داریم نیروی انتظامی در این خصوص به ما کمک کند.

وی در خصوص پهنای باند اینترنتی این دانشگاه گفت: با توجه به این که انتخاب واحد ما از طریق اینترنتی انجام می‌شود در خصوص سرعت اینترنت با مشکل مواجه هستیم و نیاز به پهنای باند بیشتری داریم.   

رئیس دانشگاه پیام نور خوزستان از شروع نمادین سال تحصیلی این دانشگاه در معراج شهدای اهواز خبر داد و گفت: امیدواریم که با این حرکت سال تحصیلی جدید را با یک فضای معنوی آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته طرح آغاز نمادین را در مسجد جامع خرمشهر، مزار شهدای هویزه، و بارگاه علی ابن مهزیار اهوازی برگزار کردیم.

رازقی‌زاده از برگزاری همایش مجازی قرآن و علوم خبر داد و گفت: این همایش برای اولین بار در استان انجام شد.

انتهای پیام/‌72015/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول