اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

سپاه پیرو رهبر و مرجعیت است

یکی از مراجع تقلید گفت: سپاه پاسداران همواره پیرو رهبری و مرجعیت بوده و ارتباط خود را با ایشان بیش از پیش تقویت می‌کند.

سپاه پیرو رهبر و مرجعیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان فرهنگی و تبلیغات سپاه با بیان اینکه نیروهای سپاه متشکل از افراد ارزشمندی است، اظهار کرد: نیروی سپاه پاسداران از همه جهات قابل تقدیر و تشکر است و ما همیشه سپاه را در کنار مقام رهبری و علما می‌بینیم و این بسیار مهم و ارزشمند است.

وی تصریح کرد : هر چیزی که بخواهد در عالم وجود داشته باشد نیازمند دو مولفه است که مولفه نخست علم و مولفه دوم قدرت است.

این مرجع تقلید گفت: خداوند نمونه علم و قدرت خودش را به انبیا اعطا کرده است و انبیا همیشه به اذن خدا کار می‌کردند و معجزات خود را نشان می‌‌دادند.

آیت‌الله علوی‌‌گرگانی بیان کرد: خداوند علم و کمال را به علما داده است و در کنار علم باید قدرت وجود داشته باشد که قدرت را برای حفظ مملکت و کیان دین به سپاه اعطا کرده است و سپاه نهادی است که نباید از رهبر و مرجعیت جدا باشد.

وی تاکید کرد: اگر سپاه در کنار رهبری و علما باشد مانند قدرت الهی خواهند بود و دشمنان نباید بین این دو جدایی بیندازند و اگر سپاه از علما جدا شود از الهی بودن خارج می‌شود که البته چنین اتفاقی هیچ‌گاه نمی‌افتد.

وی افزود: نیروهای سپاه و نظام باید مقدمه ظهور امام زمان را فراهم کنند و به یاد داشته باشند که تا از بین رفتن کامل فتنه در جهان جنگ ادامه دارد.

انتهای پیام/2258/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول