اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان

پذیرفته‏‌شدگان نهایی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت معرفی شدند

اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، اسامی پذیرفته‏‌شدگان نهایی مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت (انتخابی کشوری) را اعلام کرد.

پذیرفته‏‌شدگان نهایی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، مرحله استانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت در روزهای پنج‏شنبه و جمعه، 14 و 15 شهریورماه سال‌جاری در هشت حوزه در سطح استان سمنان برگزار شد که طی آن 86 شرکت‏‌کننده در 23 رشته به صورت عملی و در قالب پروژه‏‌های همسان کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بنابر اعلام دبیرخانه مسابقات مستقر در اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، پس از اتمام مسابقات، بررسی و ارزیابی توسط داوران رشته‏‌های مختلف صورت پذیرفت که طی آن 18 نفر در 15 رشته موفق به راه‌یابی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات شدند.

دبیر خانه چهاردهمین دوره مسابقات ملی مهارت اسامی پذیرفته‏‌شدگان در رشته‏‌های مختلف را بدین شرح اعلام کرد: در رشته ساخت و تولید (تیمی سه نفره) دانیال مجری، اتابک گل‏‌محمدی و احمد انوری هر سه از شاهرود، در رشته رباتیک (تیمی دو نفره) رومینا نیک‏بخت و دانیال میرآخورلی هر 2 از گرمسار و در رشته طراحی مهندسی مکانیک سید محمدرضا خاتمی از سمنان برتر شدند.

همچنین در رشته کنترل صنعتی میثم معصومی از سمنان، در رشته تراش CNC پوریا رهبر از سمنان، در رشته فرز CNC مهران پارسا از سمنان، در رشته صاف‏کاری خودرو عبدالرضا جمالیان‏نژاد از دامغان، در رشته آجرچینی مهدی هنرمند از شاهرود، در رشته نقاشی خودرو محمدحسین موسی‏‌پورگرجی از مهدیشهر در رشته تعمیر اتومبیل‏‌‌سواری علی شربتی از سمنان و در رشته فناوری طراحی گرافیک سیده‏ رقیه موسوی از سمنان برتر شدند.

در رشته جواهرسازی سید حسین مهدوی‏‌لله‏لو از سمنان، در رشته فناوری مد راضیه تاجیک از شاهرود، در رشته آشپزی مرضیه صادقی از دامغان و در رشته شیرینی‏‌پزی سعید چلیکی از مهدیشهر برگزیده شدند.

 

شایان ذکر است، این برگزیدگان پس از شرکت در اردوهای آماده‏‌سازی، به مرحله کشوری این دوره از مسابقات (انتخابی جهانی) که در آبان‌ماه سال‏‌جاری در تهران و کرج برگزار خواهد شد، اعزام می‌‏شوند.

مرحله جهانی مسابقات نیز در سال 2015 در کشور برزیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2249/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول