اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه:

اجازه برخی بداخلاقی‏ها در محیط دانشگاه داده نمی‏شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: اجازه برخی بداخلاقی‏ها در محیط دانشگاه از سوی معدود دانشجویانی که قصد سوء‌استفاده از محیط علمی را دارند، داده نمی‏شود.

اجازه برخی بداخلاقی‏ها در محیط دانشگاه داده نمی‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان شرق تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، نخستین همایش فرهنگی اساتید مدعو در سالن همایش شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با حضور بیش از 300 نفر از اساتید مدعو در سال جدید تحصیلی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در این همایش ضمن بیان خیر مقدم به اساتید مدعو گفت:‌ رشد اخلاق اسلامی در بین دانشجویان باید نخستین اولویت در طول یک ترم باشد.

علیرضا حسنی تاکید کرد: اساتید باید الگوی اخلاقی برای دانشجویان باشند و اجازه برخی بداخلاقی‏ها را به معدود دانشجویانی که می‏خواهند از فضای فرهنگی و اسلامی دانشگاه سوء‏استفاده کنند، ندهند.

وی عنوان کرد: توجه به نماز باید همواره مدّنظر اساتید باشد و نباید در پاسخگویی به سئوالات دینی و شرعی دانشجویان، اساتیدی که اطلاعات ندارند، ورود پیدا کنند چراکه شبهات دینی در نسل جوان به وجود بیاید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با بیان برخی موارد اتفاق‏ افتاده در سنوات گذشته تاکید کرد: همه ما در قبال جوانانی که تحت عنوان دانشجو با ما در ارتباط هستند، مسئولیم و باید در تربیت این نسل جوان احساس مسئولیت کنیم.

حجت‏الاسلام قائمی از اساتید به نام حوزه و دانشگاه در سخنانی به طرح غرب در رابطه با سکولاریزه کردن دانشگاه‏ها اشاره کرد و گفت: این توطئه شوم از سال‏های گذشته آغاز شده و هم‏اکنون با شدت زیادی در حال پیگیری است.

وی گفت: غرب با طرح این موضوع که نباید در موضوعات اجتماعی دین را وارد کرد، سعی دارد تا از دین فقط یک ظاهر باقی بماند و از درون استحاله صورت گیرد بنابراین باید اساتید در هر گرایشی که هستند، توجه داشته باشند که دین‏محوری اصلی‏ترین موضوع تربیتی نسل جوان است.

آخرین سخنران همایش‌، امیر غلام‏ابری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بود که با بیان قوانین و دستورالعمل و بخش‏نامه‏های آموزشی تأکید کرد: اساتید باید ضمن اطلاع از این موارد، به تک تک آن‌ها به دقت عمل کنند تا جلوی برخی سوءاستفاده‏ها را بگیرند.

انتهای پیام/2568/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول