اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

آیین غبارروبی بقعه امامزاده سلطان ابراهیم (ع) برگزار شد

همزمان با دهه کرامت و به منظور گرامیداشت بقاع متبرکه، مراسم غبارروبی و عطرافشانی حرم امامزاده سلطان ابراهیم (ع) قوچان ظهر امروز با حضور مسئولین، هیئت امنا و خدام این بقعه متبرکه برگزار شد.

آیین غبارروبی بقعه امامزاده سلطان ابراهیم (ع) برگزار شد

حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید رحمانی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قوچان اظهار داشت: آیین غبارروبی و عطرافشانی حرم امامزاده سلطان ابراهیم (ع) شهرستان قوچان امروز با حضور مسئولین و جمعی از مردم در این بقعه متبرکه برگزار شد.

وی یادآور شد: حدود 62 میلیون تومان نذورات از ضریح این امامزاده جمع‌آوری شده که با نظارت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی صرف امور عمرانی، توسعه بقعه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قوچان ادامه داد: همزمان با دهه کرامت و به منظور تکریم امامزادگان (ع) مراسم روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان (ع) نیز در 25 شهریورماه و با حضور مدیران استانی و شهرستانی در حرم امامزاده سلطان ابراهیم (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول