اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به نمایندگی از سوی وزیر کشور صورت گرفت

عیادت استاندار قم از مصدومان حادثه آزاد‌راه قم - تهران

استاندار قم به نمایندگی از سوی وزیر کشور از مصدومان حادثه دلخراش آزاد‌راه قم - تهران عیادت کرد.

عیادت استاندار قم از مصدومان حادثه آزاد‌راه قم - تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی با حضور در بیمارستان‌های نکویی، شهید بهشتی و علی بن ابیطالب (ع) قم، به نمایندگی از طرف رحمانی فضلی وزیر کشور از مجروحین حادثه تصادف مرگبار دوشنبه شب آزاد‌راه قم - تهران عیادت کرد.

استاندار قم در جریان این ملاقات‌ها، ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مصدومان این حادثه دلخراش گفت: وزیر کشور از همان لحظات نخست در جریان این حادثه غم‌انگیز قرار گرفت و دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری دلایل سانحه و ارائه خدمات مطلوب امدادی و پزشکی صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه با دستور مقام عالی وزارت، همه امکانات خدماتی و فوریت‌های پزشکی استان برای مدیریت موثر بحران و انجام خدمات فوریتی به مصدومان و بازماندگان این حادثه کم‌سابقه بسیج شده است، افزود: وضعیت عموم مصدومان بستری در مراکز درمانی قم رضایت‌بخش است.

استاندار قم ضمن ابراز همدردی با بازماندگان این تصادف دلخراش، از تشکیل ستاد ویژه‌ای برای شناسایی اجساد این حادثه خبر داد و گفت: تاکنون تعدادی از اجساد شناسایی و تحویل خانواده‌های آنان شده است که امیدواریم با شناسایی هر چه سریع‌تر مابقی اجساد، بتوانیم خانواده‌های داغدار را از نگرانی خارج کنیم.

انتهای پیام/2258/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول