اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم‌ کودک:

ساخت دکورهای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره کودک آغاز شده است

مدیر امور افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم‌ کودک گفت: ساخت دکورهای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره کودک آغاز شده و مجید برزگر کارگردان هنری این مراسمات است.

ساخت دکورهای افتتاحیه و اختتامیه جشنواره کودک آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شمارش معکوس آغاز بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، آغاز شده است و همه دست اندرکاران این جشنواره در حال تدارک هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره در اصفهان هستند، همچون سال‎های گذشته سالن گل نرگس اصفهان واقع در پل تمدن میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان است.

سالن گل نرگس اصفهان به دلیل دوری از مرکزیت شهر مشکلات زیادی را برای مخاطبان این جشنواره به همراه دارد که به همین دلیل مورد انتقاد نیز قرار گرفته بود، اما فضای مطلوب و باز اطراف سالن گل نرگس به خصوص به منظور امکان پارک وسایل نقلیه، عدم ایجاد مزاحمت صوتی، فضای لازم برای اجرای دکور و همچنین ظرفیت بالای این سالن از شاخص‎هایی است که سبب انتخاب آن به منظور برگزاری مراسمات افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم کودک شده است.

مدیر امور افتتاحیه و اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: کارگردان هنری مراسمات افتتاحیه و اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان مجید بزرگر است و عملیات ساخت دکورهای مراسم آغاز شده است.

علی زاهدی عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برگزاری مراسم با شکوه افتتاحیه صورت گرفته و هماهنگی‌های لازم با ستاد اجرایی تهران همچنین کارگردان هنری مراسم آقای مجید برزگر انجام شده است.

وی در پایان اذعان داشت: سالن گل نرگس به دلیل فضا و ظرفیت زیاد بهترین مکان برای برگزاری مراسمات مربوط به جشنواره فیلم کودک است.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول