اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تشکیل شد

کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تشکیل شد.

کانون بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، رئیس امور اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان امروز گفت: به همت مدیرکل و پیگیری مؤثر امور اداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و طی جلسه‌‏ای با حضور تعدادی از همکاران بازنشسته به منظور تشکیل کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، هیئت مؤسس این کانون انتخاب شد.

علیرضا رهایی به اهمیت و حفظ جایگاه و منزلت بازنشستگان و به امور مرتبط با بازنشستگان در قالب تشکیل کانون بازنشستگان و استفاده از تجارب دیگر کانون‏‌های بازنشستگی و لزوم توجه به سرمایه‌‏گذاری و فعالیت اقتصادی اشاره کرد.

رئیس اداره امور اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در خصوص تجمیع کانون‏های بازنشستگی دستگاه‌‏های زیرمجموعه سازمان جهاد کشاورزی و لزوم اطلاع‌‏رسانی به بازنشستگان محترم در خصوص بهره‌‏مندی از تسهیلات خدماتی و رفاهی شامل سهمیه سفرهای داخلی و خارجی از طریق سایت و خدمات بیمه تکمیلی نیز مطالبی بیان کرد. 

وی گفت: به منظور حفظ حرمت و منزلت بازنشستگان و تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات رفاهی و تسهیل در مراحل اطلاع‏‌رسانی به بازنشستگان، کانون بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح استان سمنان تشکیل شد.

رهایی اظهار داشت: به عنوان هیئت مؤسس تشکیل کانون بازنشستگان منابع طبیعی و آبخیزداری انتخاب و مقرر شد تا رمضانعلی جعفرآبادی، علی‏‌اکبر کامور و محمدرضا سمنانی مسئول پیگیری مقدمات تشکیل کانون شامل تهیه اساس‏نامه و مجوزهای لازم و تشکیل جلسه دوم هیئت مؤسسان کانون تا پایان شهریور ماه 92 و پیگیری برای تشکیل مجمع عمومی و دعوت از همه بازنشستگان منابع طبیعی تا 15 مهر ماه باشند.

رئیس امور اداری و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان ‏گفت: نسبت به اختصاص مکان و جایگاه مناسب برای استقرار کانون بازنشستگان منابع طبیعی در سطح استان سمنان اقدام شد.

گفتنی است؛ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بیش از 239 نفر بازنشسته دارد که هر ساله حدود بیش از 10 نفر به این تعداد اضافه می‏‌شود.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول