اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری خبر داد

توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه ساری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه این شهرستان خبر داد.

توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد از توزیع کالاهای اساسی در نمایشگاه پائیزه این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه فروش پائیزه شهرستان ساری و میاندرود که به منظور رفاه حال شهروندان گرامی در آستانه بازگشایی مدارس از 14 شهریور در کیلومتر هفت جاده ساری به نکا افتتاح شد برخی از کالاهای اساسی با قیمت مصوب توزیع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: غرفه‌هایی که در این نمایشگاه برای توزیع کالاهای اساسی اختصاص یافته شامل غرفه توزیع گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم پنج هزار و 100 تومان، برنج سفید دو هزار و 300 تومان، شکر یک‌هزار و 550 تومان و همچنین دفاتر دانش‌آموزی با نرخ مصوب دولتی در حال توزیع است.

هادی‌نژاد نمایشگاه پائیزه سال جاری را نسبت به گذشته با کیفیت بالاتری ارزیابی کرد و افزود: تمهیدات اندیشیده شده در این نمایشگاه از جمله تعیین قیمت کارشناسی کالاها، الزام نصب اتیکت قیمت با استقرار و نظارت بازرسان، اختصاص سرویس ایاب و ذهاب، استقرار ماموران نیروی انتظامی و آتش‌نشانی، استقرار دستگاه خودپرداز و کارت‌خوان در غرفه‌ها و بهبود وضعیت سرمایشی و سرویس بهداشتی از مزایای این نمایشگاه بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندرود تصریح کرد: این نمایشگاه تا 23 شهریور ماه برای بازدید عموم مردم از ساعت 10 صبح تا 22 شب باز است.

انتهای پیام/2296/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول