اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

اختتامیه جشنواره فرزندان بهزیستی کشور در بابلسر

اختتامیه هشتمین جشنواره فرزندان بهزیستی کشور در بابلسر با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

اختتامیه جشنواره فرزندان بهزیستی کشور در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره فرزندان بهزیستی کشور در 21 شهریور ماه سال جاری با حضور علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور، روح‌الله ردایی مدیرکل بهزیستی مازندران و مسئولان کشوری و استانی در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار خواهد شد.

در این جشنواره حدود یک‌هزار ورزشکار از سراسر کشور در دو گروه سنی 11 تا 14 سال و 15 تا 18 سال به تفکیک دختران و پسران شرکت کردند.

این جشنواره در هشت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، دو و میدانی، شطرنج، آمادگی جسمانی و پینگ‌پنگ برگزار شد.

آرمین جمال‌پور یکی از نخبگان علمی سطح کشور از استان خوزستان اظهار داشت: در این دوره از مسابقات در رشته تنیس روی میز شرکت کردم.

وی با بیان اینکه این جشنواره از لحاظ امکانات تفریحی بسیار ضعیف عمل کرده است، گفت: طی این چند روز اقامت حتی یک بار هم ما را به اماکن تفریحی نبردند و تمام این مدت در اردوگاه بودیم.

جمال‌پور در پاسخ به اینکه درخواست شما از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی چیست، بیان داشت: در شهرستان شوش مرکز شبانه‌روزی ما خانه فرسوده‌ای است که از بسیاری امکانات محروم است.

وی افزود: با کمک خیران شهر قطعه زمینی برای احداث مکان شبانه‌روزی تهیه شده است که برای اتمام آن حدود 500 میلیون تومان برآورد هزینه شد.

جمال‌پور تصریح کرد: از این مقدار حدود 400 میلیون تومان توسط خیران شهرستان جمع‌آوری و برای بقیه آن نیاز به مساعدت وزیر داریم.

علیرضا کارگر از استان گیلان دیگر ورزشکار زیر پوششی است که درباره نحوه برگزاری این جشنواره گفت: داوری در سطح ضعیفی انجام می‌شود و حتی وقتی اعتراض می‌کنیم به اعتراض ما بی‌توجه هستند.

وی با بیان اینکه بهتر بود تمام بچه‌ها در یک مکان مستقر باشند، اذعان داشت: ما در مکان دیگری خارج از این اردوگاه اقامت داریم که برای گرفتن سرویس مجبوریم به این اردوگاه بیاییم.

کارگر درباره درخواست خود از وزیر گفت: ما فرزندان بهزیستی استان گیلان مربی متخصص نداریم و اصلا به ورزش این شهرستان هیچ توجهی نمی‌شود.

وی افزود: اگر ممکن است یک سالن تمرین با امکانات ورزشی و مربیان متخصص برای این فرزندان در نظر بگیرند.

انتهای پیام/86010/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول