اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود:

گسترش نظام صالحین در مدارس راهکار مقابله با جنگ نرم است

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود گفت:‌ با توجه به هجمه سراسری دشمن در جنگ نرم به نسل نوجوان و جوان، گسترش نظام شجره طیبه صالحین در مدارس بهترین برنامه مقابله‌ای با همکاری همه دست‌اندرکاران است.

گسترش نظام صالحین در مدارس راهکار مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی ظهر امروز در حاشیه برگزاری اردوی آموزشی سرگروه‌ها و دبیران حلقه‌های صالحین بسیج دانش‌آموزی حوزه مقاومت کوثر شاهرود که با حضور بیش از 60 نفر از سرگروه‌ها و دبیران حلقه‌های صالحین واحدهای مقاومت امیدان، پویندگان و پیشگامان بسیج دانش‌آموزی مدارس در اردوگاه شهید رجایی پارک تفریحی آبشار شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت با تبیین برنامه‌های نظام صالحین اظهار کرد: نظام شجره طیبه صالحین در جهت پرورش افرادی در طراز انقلاب اسلامی و در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: در نظام صالحین در جهت پرورش استعدادها و جذب جوانان به آرمان‌ها و اهداف نظام و اسلام تلاش می‌کنیم و در این راه از تمام ظرفیت‌ها باید استفاده کرد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود تصریح کرد: معرفت و بصیرت‌افزایی و تربیت و مهارت‏‌آموزی چهار رکن نظام صالحین است که اعضا بعد از جذب و رشد به مرحله تثبیت می‌رسند و این مراحل را طی می‌کنند.

مرتضوی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا نسل نوجوان و جوان جامعه را با اهداف نظام اسلامی بیشتر از گذشته آشنا و آنها را از توطئه‌های دشمنان آگاه کنیم.

وی اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که با برنامه‌ریزی هدفمند و مدون تلاش کنیم تا نسل‌های آینده انقلاب را در جهت استحکام انقلاب اسلامی و استقرار حکومت جهانی اسلام آماده کنیم.

دشمنان درصدد تغییر فرهنگ ایرانی اسلامی هستند

یک کارشناس تربیتی نیز گفت: دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ ایرانی و اسلامی و بومی ما را تغییر دهند و منافقانه تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند؛ اما باید هوشیار باشیم و به خدا توکل کنیم، چرا که پیروزی نهایی با اهل ایمان است.

لعیا حسین‌پور در سخنانی با اشاره به سوره کوثر گفت: سوره کوثر در شأن حضرت زهرا (س) و پیامبر اکرم (ص) نازل شد که مشرکان ایشان را ابتر و بدون دنباله عنوان می‌کردند؛ چرا که پسری نداشتند.

وی افزود: خداوند در آیات این سوره تأکید می‌کند که کسانی که پیامبر را مسخره و استهزاء کرده‌اند، ابتر هستند و نسل پیامبر از فاطمه ‏زهرا (س) تا آخر دنیا ادامه‌دار خواهد بود.

این کارشناس تربیتی خاطرنشان کرد: تمام 12 معصوم از نسل پاک حضرت زهرا (س) هستند و این بشارت خداوند به پیامبر و تمام مؤمنان بود که بدانند خداوند همه چیز را با توجه به اصول و قوانین خود در جامعه قرار داده است.

حسین‌پور تصریح کرد: اکنون نیز باید دانست که امام عصر (عج) نیازمند یارانی فداکار و محکم و استوار است و باید این شرایط را در خود و فرزندان و جامعه تجلی دهیم.

وی تأکید کرد: دشمنان در تلاش هستند تا فرهنگ ما را تغییر دهند و منافقانه تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند؛ اما باید هوشیار باشیم و بر خدا توکل کنیم، چرا که پیروزی نهایی با اهل ایمان است.

این کارشناس تربیتی بیان کرد: شما بانوان باید تلاش کنید تا فرزندانی در مسیر اسلام و ولایت تربیت کنید و نسلی آماده جان‏فشانی برای دفاع از اسلام و نظام اسلامی و محقق کننده تمدن بزرگ اسلامی تحویل دهید.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول