اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی با حضور رئیس حوزه علمیه پاکستان

مراسم بزرگداشت آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی در خرم‌آباد برگزار شد

طی مراسمی با حضور رئیس حوزه علمیه پاکستان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی مراسم بزرگداشت آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی در خرم‌آباد برگزار شد.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز این مراسم با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم لرستان با نوحه‌خوانی و مداحی در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید علی طاهری‌خرم‌آبادی فرزند ارشد مرحوم آیت‌الله سید حسن طاهری‌خرم‌آبادی در این مراسم با تشکر از حضور آیت‌الله حافظ ریاض تقوی رئیس حوزه علمیه جامع المنتظر پاکستان در مراسم تشییع و ترحیم آیت‌الله طاهری، گفت: تعدادی از علمای پاکستان به‌خاطر مدت زمانی که پدرم به‌عنوان مسئول دفتر نمایندگی امام و رهبر در آنجا فعالیت داشت، در مراسم تشییع و مجالس بزرگداشت شرکت داشته‌اند و امروز هم رئیس حوزه علمیه پاکستان در این مجلس ترحیم حضور یافته است.

در این مجلس بزرگداشت که حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان، مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی، حبیب‌الله دهمرده، استاندار لرستان، نیروهای نظامی و انتظامی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی آیت الله عباس‌علی صادقی، رئیس مدرسه علمیه کمالیه، علما، روحانیون، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف مردم استان لرستان حضور داشتند با قرائت قرآن و فاتحه و مرثیه خوانی یاد و خاطره این روحانی جلیل القدر گرامی داشته شد.

در این مراسم همچنین استاندار ایلام و نماینده ولی فقیه در استان ایلام حضور داشتند.

حضرت آیت‌الله طاهری‌خرم‌آبادی پس از مدت‌ها تحمل رنج بیماری روز شنبه، 16 شهریور ماه در بیمارستان شهید بهشتی قم به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول