اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

دشمنان مقابل اسلام و عقاید اسلامی احساس خطر می‏‌کنند

امام جمعه مهدیشهر گفت: امروز معرفت و معنویت در فضای مسجد به خوبی جلوه پیدا کرده و این در حالی است که دشمنان مقابل اسلام و عقاید اسلامی احساس خطر می‏‌کنند.

دشمنان مقابل اسلام و عقاید اسلامی احساس خطر می‏‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از احداث مسجد جدیدالتأسیس حضرت فاطمه (س) مهدیشهر اظهار کرد: انسان همانند گنجی است که بر روی زمین می‌ماند؛ اما گنج عالم، خداست و کسی که مرتبط با خدا باشد، گنج خدا محسوب می‌شود.

وی افزود: مسجد جایگاه عبادت و پرستش خالصانه خداوند است و در اسلام، مساجد برای این ساخته شده‌اند که پرستش خالصانه خدا در این مکان‏‌ها انجام گیرد.

امام جمعه مهدیشهر بیان کرد: در سال‏های اخیر، دشمنان و کسانی که مقابل اسلام و عقاید اسلامی احساس خطر می‌کردند، سعی کردند تا مساجد را از خاصیت حقیقی‌اش خارج سازند و آنها را به مراکز بی‌روح و بدون نقش‌‏آفرینی در جامعه تبدیل کنند.

بارانی بیان کرد: اگر جوانان تأمین نیازها و خواسته‌هایشان را در مسجد ببینند، تبلیغات‌های ضد فرهنگی در آنها اثر سوء نخواهد داشت.

وی گفت: مسجد جایگاه گنج خداوندی بوده و چه خوب است که با نخستین تکبیر اذان خود را به مسجد برسانیم و نماز را اقامه کنیم و در محیط مسجد، حضوری فعال داشته باشیم.

امام جمعه مهدیشهر خاطرنشان کرد: کسی که به مسجد می‌آید، باید بوی خدا بدهد و با این حال هر کدام از انسان‏ها یک گنج دنیوی و معرفتی محسوب می‌شوند.

گفتنی است؛ در این مراسم، حجت‌الاسلام سیدروح‏‌الله شاهچراغ به امامت جماعت مسجد حضرت فاطمه‏‌زهرا (س) شهرک فاطمیه مهدیشهر توسط امام جمعه مهدیشهر منصوب شد.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول