اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال گهر دورود:

راهیان کرمانشاه از شکست مقابل گهری‌ها گریخت / آینده برای گهر روشن است

سرپرست تیم فوتبال گهر دورود گفت: با نمایش شاگردان محمد احمدزاده آینده برای تیم گهر روشن است.

راهیان کرمانشاه از شکست مقابل گهری‌ها گریخت / آینده برای گهر روشن است

محمد یاراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود، با اعلام تساوی یک بر یک بازی تیم گهر مقابل تیم راهیان کرمانشاه که روز گذشته در تهران برگزار شد، اظهار داشت: تیم گهر در این بازی بسیار خوب بازی کرد و حتی می‌توان گفت که در نیمه دوم که تقریبا ترکیت اصلی در زمین حضور داشت در تمام زمان بازی گهر حاکم میدان بود و توانست چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه حریف ایجاد کند.

وی افزود: در این دیدار یزدان عباسیان زننده گل تیم گهر بود و در نقطه مقابل شاهد بودیم که در نیمه اول روی یک اشتباه فردی بازیکن خودمان تیم راهیان کرمانشاه به گل اول بازی دست یافت.

یاراحمدی متذکر شد: در دقایق پایانی بازی یک ضربه پنالتی را معین شیخ الاسلامی به بیرون زد، تا گهر نتواند سومین دیدار دوستانه خود را با پیروزی به پایان برساند، البته در بازی‌های دوستانه هدف شناختن نقاط ضعف و پوشش آن نقاط و همچنین افزایش آمادگی بازیکنان است و نتیجه اهمیت چندانی ندارد.

یاراحمدی با ستایش از عملکرد فنی بازیکنان تیم گهر در سه بازی دوستانه خود اذعان داشت: در سه بازی گذشته شاگردان محمد احمدزاده نشان دادند که قطعا امسال حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت و در صورتی که بتوان این روند روبه رشد را حفظ کرد، آینده برای تیم گهر بسیار روشن است.

انتهای پیام/2304/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول