اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت تولیت امامزاده کوکب‌الدین (ع):

تجمع مدافعان حرم به‌زودی در ورامین برگزار می‌شود

تجمع بزرگ مدافعان حرم با حضور بسیجیان، طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه، هیئات، خانواده‌های شهدا و کسبه محترم و تمامی اقشار مردم مومن و خداجوی ورامین در آستانه امامزاده کوکب‌الدین (ع) برگزار می‌شود.

تجمع مدافعان حرم به‌زودی در ورامین برگزار می‌شود

جلال متین‌دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان این خبر اظهار داشت: این تجمع از ساعت 16 روز پنج‌شنبه 21 شهریور ماه و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد و هیئات عزاداری شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در این تجمع پس از قرائت قرآن کریم، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران سخنرانی می‌کنند و در انتها قطعنامه‌ای در 10 بند قرائت می‌شود.

مدیریت تولیت امامزاده کوکب‌الدین‌(ع) ورامین تعرض به حرم بزرگان تشیع را خط قرمز شیعیان و عاشقان اهل بیت (ع) دانست و تأکید کرد: تجلیل از امامزادگان به نوعی تبلیغ و ترویج معارف و فرهنگ اهل بیت (ع) همچون تقوا، بندگی خدا، برخورداری از مکارم اخلاق و مبارزه با ظلم و ستم وهابیون و دفاع از مظلومان سوریه از اهداف این تجمع است.

متین‌دوست در پایان ارادت به اهل بیت را از ویژگی‌های اخلاقی ایرانیان خواند و خاطرنشان کرد: تجمع بزرگ مدافعان حرم، ابراز و اظهار مودت است و این کار عمل به وظیفه الهی و اجابت دعوت قرآن و رسول خداست.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول