اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پردیس خواهران بنت‌الهدی صدر گیلان:

پردیس گیلان ظرفیت پذیرش 3 هزار دانشجو را دارد

سرپرست پردیس خواهران بنت‌الهدی صدر گیلان گفت: پردیس خواهران بنت‌الهدی صدر گیلان ظرفیت اسکان 600 نفر در خوابگاه و تحصیل بیش از 3 هزار دانشجو در هفته را دارد.

پردیس گیلان ظرفیت پذیرش 3 هزار دانشجو را دارد

معصومه خوشبین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت پردیس خواهران بنت‌الهدی صدر اظهار کرد: پردیس خواهران حدود 2.5 هکتار مساحت دارد و یک‌هزار و 690 دانشجو در رشته پیوسته و ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند.

وی، افزود: امسال از تعداد دانشجویان مذکور، حدود 369 نفر در مقطع کارشناسی شبانه‌روزی و 519 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته در حال تحصیل هستند.

به گفته این مسئول، امسال 180 نفر در مقطع کارشناسی پیوسته شبانه‌روزی و 620 نفر در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای سال تحصیلی 93ـ92 پذیرش می‌شوند.

وی، با بیان اینکه تعداد هشت نفر اعضای هیئت علمی تمام وقت هستند، خاطرنشان کرد: 140 نفر مدرس با مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس و دکترا به صورت غیر موظف در پردیس مشغول به تحصیل هستند.

خوشبین، پردیس مذکور را دارای ظرفیت 600 نفر برای اسکان در خوابگاه و تحصیل بیش از 3 هزار دانشجو در هفته ذکر کرد.

وی، یادآور شد: پردیس خواهران با ظرفیت 24 کلاس درس و آزمایشگاه‌های مناسب برای گروه‌های درسی مختلف مانند زیست‌شناسی، شیمی، فیزیک و فضای کارگاهی هنر، دو سالن ورزشی توانایی پذیرش دانشجویان در مقطع کارشناسی را دارد.

سرپرست پردیس خواهران بنت‌الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان گیلان با تصریح بر اینکه این پردیس در بهترین نقطه شهرستان رشت قرار دارد، یادآور شد: این پردیس سال‌ها فعالیت آموزشی داشته است.

وی، خواستار حمایت بیشتر و تقویت پردیس از مسئولان امر شد.

انتهای پیام/2300/ش20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول