اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت‌ حیدریه اعلام کرد

جمع‌آوری 8 میلیارد ریال زکات از ابتدای سال‌جاری تاکنون

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت‌ حیدریه از جمع‌آوری 8 میلیارد ریال زکات از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

جمع‌آوری 8 میلیارد ریال زکات از ابتدای سال‌جاری تاکنون

هادی آریان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار داشت: تعداد 10 هزار و 600 خانوار شامل چهار هزار و 848 خانوار مددجو، سه هزار و 487 خانوار طرح شهید رجایی و دو هزار و 764 خانوار اقشار نیازمند تحت حمایت خدمات کمیته امداد امام خمینی هستند.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بالغ بر هشت میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده که این رقم در کل سال گذشته 19 میلیارد ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت حیدریه اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی به منظور یاری رساندن به اقشار محروم و هدایت انگیزه صحیح صدقات، حدود 37 هزار مشترک صندوق‌های صدقه در شهرستان تربت حیدریه دارد که هر ماه 580 میلیون ریال از محل این کمک‌ها جمع‌آوری و از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

وی افزود: 170 میلیون ریال فطریه و 510 میلیون ریال کفاره در روز عید سعید فطر جمع‌آوری شده است.

آریان‌نژاد متذکر شد: یک‌هزار و 250 دانش‌آموز، 260 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی هستند که از خدمات تربیتی، آموزشی و تحصیلی این نهاد استفاده می‌کنند.

به گفته وی، در مجتمع آموزشی غدیر در شهرک ولیعصر وابسته به این نهاد تعداد 70 دانش‌آموز به صورت شبانه‌روزی از خدمات ارائه شده بهره‌مند می‌شوند.

آریان‌نژاد سقف وام‌های توان‌افزایی برای مشاغل خانگی را 70 میلیون ریال، وام‌های اشتغال و خودکفایی را 200 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تاکنون 900 نفر از مددجویان، آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای دیده‌اند.

انتهای پیام/2202/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول